1395-12-01 13:57
2028
0
35485
یادداشت؛

طهارت فضای دانشگاه را با حضور حامیان فتنه دچار شبهه نکنید!

ملت حساب خود را از فتنه گران جدا کرده اندو آنها و وابستگان آنها را از خود نمی دانند پس تا فرصت باقی است از سنگر سکوت خارج شوید و جلوی ورود این افراد به مکان های مقدسی همچون دانشگاه که محل کسب علم و تربیت مدیر آینده است را بگیرید و طهارت فضای آن را بیش از این دچار شبهه نکنید.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ از بزرگ تر ها می شنویم ، روزگاری نه چندان دور ، در این سرزمین، در دیار  استرآباد قهرمانانی بودند که علم غیرت را به بهای خون خود افراشته داشتند و راضی نشدند ارزش های اسلامی را فدای زیاده خواهی های عناصر سست عنصر زمان خود کنند.

می شنویم تا پیرو مرادشان فرمان هل من ناصر ... سر داد، سر دادند تا کلام امامشان بی پاسخ نماند.

روزگار گذشت و گذشت تا حالا؛ به گواه آمار مسئولان برای هر صندلی مدیران، ۷۲ شهید تقدیم نظام شده است، هر جا یادواره شهدا برگزار می شود در صدر مجلس می نشینند،خود را رفیق شفیق شهدا می دانند، اما در وقت نیاز ، گویی کر و کورند و سر خود را به مانند کبک زیر برف می کنند.

در شرایطی که هر از گاهی می بینیم رایحه شهادت فضای استان را عطر آگین می کند، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای غواص، شهدای گمنام و... مدتی است عناصری ساده لوح و وطن فروش، گلستان را به حیات خلوت بیان تفکرات غلط سیاسی خود تبدیل کرده اند و مسئولین امر نیز به راحتی از کنار این موضوع می گذرندو فضای معنوی استان را با حضور و دعوت از این عناصر فتنه طلب که تعبیر به یکی از سرداران« نجس سیاسی» نامیده شده اند، آلوده می سازند .

هنوز مردم بی حرمتی به مجلس عزای امام حسین را فراموش نکرده اند و منتظر انتقام گرفتن نظام از فتنه گرانندکه گروهی دم از آشتی ملی می زنند و باز هم بیانات پیامبر گونه ولی امر مسلمین جهان است که آب بر آتش فتنه می ریزد و آن را در نطفه خفه می کند.

هنوز چند روزی از حضور کم سابقه مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمی گذرد که بعضی ارادت مردم به ولایت را فراموش کرده اند.

گویی ندیده اند که چگونه جلوی سخنرانی مرید شیخ فتنه گر ایستاده اند که دوباره او را دعوت می کنند.

مسئولین باید بدانند؛ ملت حساب خود را از فتنه گران جدا کرده اندو آنها و وابستگان آنها را از خود نمی دانند پس تا فرصت باقی است از سنگر سکوت خارج شوید و جلوی ورود این افراد به مکان های مقدسی همچون دانشگاه که محل کسب علم و تربیت مدیر آینده است را بگیرید و طهارت فضای آن را بیش از این دچار شبهه نکنید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.