1394-11-04 18:39
3708
0
26508
مدیر عامل موفق باشگاه امید گلستان:

کفاشیان فردی دروغگو می‌باشد/ من با دروغ‌های یک مسئول فوتبالی وارد ورزش شدم/ با سرمایه‌گذاری در فوتبال به خانواده‌ام خیانت کرده‌ام

مدیر عامل باشگاه امید گلستان گفت: کفاشیان فردی است بسیار دروغگو و خالی بند، که فعلا با خنده فوتبال مملکت ما را زیر سوال برده است.او به من قول 100 درصدی امتیاز لیگ یک کشور را داد اما در عرض 48 ساعت زیر حرفش زد.

به گزارش گلستان ما، تيم امید گلستان توانست با قهرمانی در ليگ برتر فوتبال استان به مسابقات کشوری راه یابد و افتخاري ديگر براي فوتبال شهر گرگان، به ارمغان بياورد. اين موفقيت، بهانه اي شد تا با مدير عامل و سرمربي موفق این باشگاه، به گفتگو بنشينيم.

جناب آقای تجری، لطفأ خود را جهت آشنايي بيشتر مخاطبين معرفي كنيد.

سلام خدمت همشهری ها و هم استانی های عزیزم، وحید تجری هستم، ساکن شهرستان گرگان که در حال خدمتگزار جامع ورزش به خصوص ورزش محبوب فوتبال در استان گلستان هستم.

سرمايه گذاري در فوتبال را از چه زماني آغاز نمويد؟

سرمایه گذاری و ورودم به فوتبال با تشکیل تیم امید گلستان در اردیبهشت سال 90 همزمان شد و تلاش خود را بر اين متمركز كرده ام كه آينده خوبی برای جوانان علاقه مند و با استعداد شهرستان گرگان رقم بزنم.

پيش از آن در فوتبال، فعاليتي داشته اید؟

بله، در گذشته به صورت غیر حرفه ای در فوتبال حضور داشتم و بازی می کردم، اما عضو تیم خاصی نبوده ام.

آيا باشگاه امید گلستان در رده هاي پايه هم فعاليت دارد؟

بله، در حال حاضر تیم امید گلستان در 2 رده جوانان و امیدها خود را برای شرکت در مسابقات کشوری که اواخر بهمن در گرگان برگزار می شود، آماده می کند.

وضعيت تيم شما در استان و کشور چگونه است؟

تیم امید گلستان در 2 رده جوانان و امیدها در استان شرایط بسیار خوبی دارد و آماده حضور مقتدرانه در بازی های کشوری پیش رو هستیم که ان شاءالله از ابرو رفته فوتبال استان سر سبز گلستان به نحوه احسن دفاع کنیم.

در حال حاضر چند نفر در باشگاه امید گلستان فعاليت دارند؟

در حال حاضر بيش از 60 نفر در قالب اعضاء هیئت مدیره، کادر فنی و بازیکنان عضو اين باشگاه هستند و در 2 رده جوانان و امیدها فعاليت مي كنند.

آيا اين باشگاه به صورت تشكيلاتي اداره مي شود؟

بله، باشگاه امید گلستان به صورت تشکیلاتی اداره میشود، با اعضا هیئت مدیره مشخص و سازماندهی شده، که اگر وجود این عزیزان نبود شاهد موفقیت چشم گیر این تیم نبودیم.

از وجود كدام مربيان در اين باشگاه بهره مي بريد؟

بنده برای رده جوانان و امیدها، آقایان محسن کریمی و اصغر اکرمی را انتخاب کردم و از همه لحاظ، من و اعضا هیئت مدیره این باشگاه از این دو عزیز حمایت می کنیم.

مسلماً مربيان، نقش مهمي در موفقيت تيم هاي مختلف دارند، در انتخاب مربي چه عواملي را مد نظر داريد؟

تجربه و دانش، دو عاملي است كه در هر زمينه اي باعث موفقيت مي شود، مربیان هم برای موفقیت در یک مجموعه تیمی مانند فوتبال، نقش به سزایی دارند و مهمترین فاکتور بنده برای انتخاب سرمربی کارنامه وی در زمینه جذب بازیکن، قدرت برقراری ارتباط با بازیکنان و نتایج کسب کرده در گذشته بوده است.

چرا بعد از قطع ارتباط محسن کریمی با تیم امید گلستان با سرمربی جدیدی قرارداد امضاء کردید ولی بعد از مدت کوتاه وی را اخراج نمودید؟

به علت نزدیکی مسابقات کشوری اجازه دهید به این سوال شما پاسخ ندهم.

چه شد که دوباره با سرمربی قبلی تیمتون(محسن کریمی)وارد مذاکره شدید و با وی قرارداد امضاء کردید؟

چند گزینه از داخل و خارج استان داشتم و طی جلسه فوق العاده، تصمیم بر این شد که جناب آقای محسن کریمی رو به عنوان سرمربی انتخاب کنم و ازاعلام میکنم که از همه لحاظ از آقای کریمی راضی هستم و از وی حمایت می کنم.

golestanema2

چه مي شود كه فردی مانند شما، به سمت سرمايه گذاري در ورزش كشيده مي شود؟

بنده خودم با دروغ ها، حرف ها و وعده حمایت الکی یک مسئول فوتبالی وارد ورزش استان شدم.

چرا سرمايه خود را در بانك يا فعاليت هاي ديگرسرمايه گذاري نكرديد؟

نظری در مورد سرمایه گذاری در بانک و فعالیت های اقتصادی دیگر ندارم.

پشمان نيستيد؟

واقعا از سرمایه گذاری در فوتبال پشیمان هستم، زیرا هزینه کردن در فوتبال استان یعنی آخر حماقت و خیانت به خود و خانواده خود می باشد.

به هرحال کاری که شما انجام می دهید، بسیار بزرگ و حتی می توان گفت «دشوار» است ...

آیا شرایط جهت فعالیت بخش خصوصی در ورزش، در سالهای حضور شما در این حیطه، تغییری داشته است؟

بنده در فوتبال استان به صورت کاملا حرفه ای تیمداری میکنم و در این وضعیت اقتصادی کشور بدون اسپانسر، تیمداری کار بسیار سخت و طاقت فرسا و در مجموع نبود حمایت مسئولین از بنده فقط دلسری را برایم به ارمغان آورده است.

نقش رستوران تورنگ در این بین چیست؟ 

رستوران تورنگ و مدیر زحمت کش این رستوران آقای عباس صفرخانی که علاقه خاصی به تیم و بازیکنان دارد و حمایت هایی از قبیل در اختیار قراردادن سالن و تخفیف در شام و ناهار بازیکنان انجام می دهد که جا دارد از این دوست گرامی تقدیر و تشکر نمایم.

شما در حال حاضر، دو تیم در ورزش پرهزینه فوتبال را تحت پوشش دارید، در حالی كه بسیاری از سرمایه داران این استان، حاضر نیستند وارد این ورزش شوند و حتی تیم های کم هزینه را حمایت کنند؛ آیا با وجود اینکه شما بخشی از بار مسئولیت مدیران این استان را به دوش می کشید، حداقل حمایت و قدرشناسی از شما صورت می گیرد؟

اصلا تحت هیچ شرایطی از بنده نه تقدیری شده و نه حمایتی؛ بلکه به عکس، وبال گردن بنده و تیم امید گلستان هستند.

داستان سهمیه ی لیگ یک کشوری که کفاشیان قول آن را به شما داد، چه بود؟

کفاشیان فردی است بسیار دروغگو و خالی بند، که فعلا با خنده فوتبال مملکت ما را زیر سوال برده است.

او به من قول 100 درصدی امتیاز لیگ یک کشور را داد اما در عرض 48 ساعت زیر حرفش زد. 

تیم در روزهای باقیمانده به مسابقات کشوری در چه وضعیتی قرار دارد؟ و چه برنامه ای برای حضور مقتدرانه در این مسابقات دارید؟

با توجه به این که 12 روز به شروع مسابقات کشوری باقی مانده است، خدا را شکر تیم از لحاظ بدنی و فنی در سطح بالایی قرار دارد و آماده حضور مقتدرانه در این مسابقات هستیم و ان شاءالله بتوانیم نماینده شایسته ای برای شهر گرگان و استان سر سبز گلستان باشیم.

آخرین سوال؛ آیا پایگاه خبری گلستان ما رو رصد میکنید ؟ بیشتر کدام بخش آن را می پسندید؟

بله، اخبار آن را دنبال می کنم، به نظر من سایت گلستان ما یکی از بهترین و پربازیدترین سایت های استان و کشور است که واقعا خبرهای واقعیت را منتشر می کند.

من به شخصه بخش سیاسی و ورزشی آن را بسیار می پسندم.

اگر در پایان، صحبتی دارید، بفرمایید.

در آخر از هیات فوتبال گرگان و استان گلستان، سایت خوب گلستان ما تشکر میکنم و دست تمام عزیزانی که اندکی دلشون برای تیم امید گلستان میسوزه را میبوسم.

تشکر ویژه دارم از خدای خودم که در وجودم ذره ای معرفت گذاشت که بتوانم برای فوتبال استان و شهرم گرگان در طی 5 سال 6 عنوان قهرمانی و یک نائب قهرمانی بیارم.

این گفتگو را با محسن کریمی، سرمربی موفق تیم امید گلستان، ادامه می دهیم ...

جناب آقای کریمی لطفأ خود را جهت آشنایی بیشتر مخاطبان معرفی بفرمایید.

با سلام، محسن کریمی هستم متولد 1357 ، ساکن شهرستان گرگان می باشم.

سابقه مربیگری در چه تیم های دیگری را دارید؟

از سال 88 مربیگری را به طور رسمی آغاز کردم و 3 سال با تیم بهمن گرگان، 3سال هم با تیم سرخ پوشان گلستان همکاری داشته ام و نزدیک به 2 سال است که در خدمت تیم خوب امیدگلستان هستم.

در این سالها چه بازیکنان شاخصی زیر نظر شما پرورش یافته اند؟

بازیکنانی که در رده های امید و جوانان این استان فعالیت می کنند اکثرا شاگردان من بوده اند و خوشبختانه در یکی دو سال آینده خیلی هاشون جزو نفرات سرشناس فوتبالی در این استان خواهند شد.

کیفیت لیگ برتر امسال استان گلستان چگونه بود؟

درمورد مسابقات امسال عرض کنم که با همه سال های قبل تفاوت داشت چون برای اولین بار در استان تیمی وارد مسابقات شد که از همه لحاظ بصورت حرفه ای فعالیت می کرد و این تیم امید گلستان بود که جرقه بزرگی در فوتبال استان زد و باعث رونق فوتبال در رده های پایه شد.

به جرات میگم که تمامی اهالی فوتبال را درگیر این کار کرد که جا دارد از زحمات حاج وحید تجری بابت فراهم نمودن این شرایط تشکر کنم.

چه موانعی در راه رسیدن به موفقیت در این مسابقات ، سر راه تیم شما بود؟

امسال متاسفانه مسئولین قبلی هیئت فوتبال استان در زمان برگزاری مسابقه فینال بزرگترین خیانت رو به این تیم کردن و چندین بازیکن این تیم رو بدون دلیل موجه از حضور در مسابقه فینال محروم کردند و همچنین در بحث داوری، بزرگترین ضربه رو به این تیم وارد کردند.

آینده تیم را چگونه می بینید؟

این تیم اگر از طرف مسئولین حمایت شود قول می دهم چه من باشم چه نباشم در سال آینده یک قطب بزرگ در تیم های پایه کشور خواهد شد و این مستلزم این است که تمامی مسئولین شهری و استانی حمایت همه جانبه از این تیم را داشته باشند.

در حال حاضر، به چه حمایت هایی نیاز دارید؟

در حال حاضر فراهم نمودن زمین تمرین خوب با زمان های تمرینی مناسب، فراهم شدن توپ های با کیفیت مطلوب و تهیه یک اسپانسر برای تیم از اولویت های مهم برای موفقیت در مسابقات پیش رو، به شمار می رود.

بازیکنان تیم از نظر فنی در چه سطحی هستند؟ آیا می توان به ظهور پدیده ای در فوتبال گلستان امید داشت؟

بازیکنان تیم همه از بهترین های استان هستند و مطمئن باشید در آینده ای نزدیک از این بازیکنان خوب، خبرها خیلی خوبی می شنوید و نسل آینده فوتبال استان هم از بین همین بازیکنان تشکیل خواهد شد.

اگر نکته خاصی باقی مانده است، بفرمایید.

من از تمامی بازیکنانم صمیمانه تشکر میکنم که واقعا در بدترین شرایط خودشونو به تمرین می رسانند و واقعا بصورت حرفه ای به من و باشگاه در جریان تمرینات کمک میکنند تا بتوانیم دست در دست هم از زحمات حاج وحید تجری تشکر کرده باشیم.

golestanema2

همچنین از مسئولین عزیز خواهش می کنم به افراد زحمتکش و خیری مثل حاج وحید که واقعا زندگیشو فدای خدمت به جوانان ورزش این استان کرده است، به چشم یک ناجی نگاه کنند و با حمایت از این عزیز شرایطی فراهم کنند تا افرادی مانند ایشان که خیلی به ندرت میشه پیدا کرد خدایی ناکرده از فوتبال استان فراری نشوند. 

در پایان؟

در پایان جا دارد یادی کنم از "سروش خاندوزی" بازیکن خوب و با معرفتم که چندی پیش براثر بیماری سرطان از بین مارفت، امیدوارم روحش قرین رحمت الهی شود. ان‌شاءالله.

golestanema2

همچنین از شما بابت وقتی که به من دادید تشکر میکنم امیدوارم سایر رسانه ها هم مانند شما به فوتبال پایه اهمیت بدهند. ممنون و سپاسگذارم

ما نیز از شما بابت وقتی که در اختيار ما قرار داديد، سپاسگزاریم، ان شاءالله در مسابقات پیش رو موفق و موید باشید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.