1394-09-27 14:58
4548
1
24605

سردارزاده: از نظرات معاون عمرانی استاندار در هر حالتی تمکین می‌کنم/ دلیل انتخاب یازرلو در پسماند همشهری بودن با استاندار نیست

سرپرست جدید دفتر شهري و امور شوراهاي استانداري گلستان گفت: آقاي يازرلو هم عضو هيأت مديره سازمان مديرت پسماند بودند و هم 21 سال سابقه فعاليت در حوزه شهرداري‌ها را دارند. به گمانم استاندار انتخاب مناسبي در اين زمينه داشتند.

به گزارش گلستان ما به نقل از كاسپين خبر ، «احمد سردارزاده» كه پيش از اين مديرعاملي سازمان مديريت پسماند شهرداري‌هاي گلستان را بر عهده داشت ديروز به عنوان سرپرست دفتر شهري و امور شوراهاي استانداري گلستان معارفه شد تا تكليف حوزه مديريت كلي شهري و شوراهاي استانداري بالاخره مشخص شود.

سردارزاده جانشين عبدالرضا چراغعلي شد كه به دليل نامزدي در انتخابات مجلس و برخي اختلافات با مدير بالادستي يعني معاون عمراني استاندار از سمت خود استعفا داده بود.

گفت و گوي كاسپين خبر با سرپرست جديد دفتر شهري و امور شوراهاي استانداري گلستان را بخوانيد.

چرا بعد از چندين ماه شما براي اين سمت انتخاب شديد؟

وقتي كارمند دولت مي‌شويد بايد هر جايي كه كاري از شما بر مي‌آيد انجام وظيفه كنيد. سمت و مسئوليت آن نيز فرقي نمي‌كند. مديران ارشد استان هم از من خواستند كه با توجه به احساس نياز در حوزه مديركلي دفتر شهري و شوراهاي استانداري در اين مسئوليت به كارم ادامه بدهم و من هم پذيرفتم.

با وجود گذشت بيش از  24 ساعت از برگزاري مراسم معارفه شما، هنوز نه سايت استانداري و نه خبرگزاري‌هاي رسمي خبر انتصاب شما را منعكس نكرده‌اند. دليل آن چيست؟

اطلاعي ندارم اما بنده به طور رسمي روز پنجشنبه معارفه شدم و حكم دريافت كردم.

مدير قبلي اين حوزه با معاون عمراني استاندار به عنوان مدير بالادستي اختلافاتي داشت. رويكرد شما چگونه خواهد بود؟

من هيچ وقت اهل حاشيه نبوده‌ام. سيستم اداري هم هميشه حكم مي‌كند كه سلسله مراتب اداري رعايت شود. در واقع من به عنوان يك مدير مياني بايد نظارت  كارشناسي خود را به مديران ارشد انعكاس دهم و در آخر به تصميمات آن‌ها احترام بگذارم و از آن تصميم‌ها تمكين كنم.

حتي اگر مغاير با نظر شما باشد؟

صد در صد. سيستم اداري و رعايت سلسله مراتب فقط همين را حكم مي‌كند.

يكي از همشهريان استاندار هم جايگزين شما در مديريت پسماند شد.

من به اين موضوع به اين شكل نگاه نمي‌كنم. آقاي يازرلو هم عضو هيأت مديره سازمان مديرت پسماند بودند و هم 21 سال سابقه فعاليت در حوزه شهرداري‌ها را دارند. به گمانم استاندار انتخاب مناسبي در اين زمينه داشتند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

امیر محمود

باسلام متاسفم برای استانداری که مهمترین رکن انتخابش فقط همشهری بودن افراده .جناب آقای سردارزاده، یه آماری از مجموعه استانداری بگیرید و به کل شهرستانها نسبت بگیرین متوجه میشی ملاک انخابات جناب آقای یازرلو چه بوده است لطفا آسمان ریسمان نکنید برادر .تازه به پست جدید رسیدید عجله نکنید .

0
0
پاسخ
1394-09-27 16:39

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.