1394-05-25 07:59
5537
0
19080
گفتگو با دختر گنبدی، رتبه برتر کنکور سراسری :

خودم را موفق می دانم چون به آنچه خواسته ام رسیده ام

زهرا اسماعیلی یکی از دختران موفق گنبدی است که توانسته با کسب رتبه ۱۵ منطقه ۳ کشور در رشته علوم تجربی کنکور سراسری شاخ کنکور را بشکند و به گفته خودش موفقیت را تجربه کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قابوس نامه، به بهانه روز دختر به دیدن زهرا اسماعیلی آمده ایم تا از زبان خودش دلیل موفقیتش را در کنکور سراسری بشنویم .

او می گوید من موفقم چون به آنچه خواسته ام رسیده ام و در حد توانم تلاشم را کرده ام. زهرا می گوید برای اینکه خود را موفق بدانیم کافیست خودمان را باور داشته باشیم و با توکل بر خدا تلاش کنیم.

این دختر موفق گنبدی معتقد است اولین عامل و محرک برای حرکت به سمت موفقیت نیز توکل بر خداست وقتی رضایت او را داشته باشیم همه چیز به خوبی پیش می رود.

qaboosnameh1 (1)

 

او خطاب به کسانی که در صورت عدم موفقیت در درس اعتماد به نفس خود را از دست می دهند می گوید: هیچ تلاشی بی نتیجه نمی ماند ، باید جنبه های مثبت دردون خود را شناسایی کرد چرا که هر کس در زمینه ای خاص ظرفیت و استعداد دارد و باید ان را شناسایی کند و پرورش دهد و همه چیز درس نیست.

زهرا اسماعیلی خانواده را عامل موثر دیگری در موفقیت می داند و می گوید: خانواده با آماده کردن محیطی آرام کمک بزرگی به شخص می کند و برای من همهر وقت کم آوردم بهترین مشاور خانواده ام خصوصا مادرم بوده است.

qaboosnameh1 (2)

زهرا می خواهد پزشک شود او در این رابطه نیز می گوید: هر کسی دوست دارد بهترین باشد و من هم تمام تلاشم را می کنم تا در رشته ای که انتخاب کرده ام بهترین شوم و این آرزوی من است.

او که در کنار درس رمان های اجتماعی و داستان های انگلیسی می خواند و به ورزش شنا نیز می پردازد می گوید: نباید تمام زندگی یک شخص کنکور و درس شود و به نظر من آموختن یک هنر یا تخصص کنار درس لازم است. من هم برنامه دارم که در کنار ادامه تحصیل، هنری را نیز به طور تخصصی یاد بگیرم.

رتبه برتر کنکور تجربی در پایان با آرزوی موفقیت برای همه دختران بار دیگر بر تقویت احساس خودباوری تاکید می کند تا بهتر بتوان در جهت موفقیت دلخواه حرکت کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.