1397-05-05 11:57
2457
0
55608
با همراهی مسئولین سپاه کردکوی انجام شد؛

تصاویر/ دیدار فرمانده سپاه نینوا با خانواده سردار شهید تقی کیانی

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به همراه سرگرد علی اکبر عرفانی فرمانده سپاه شهرستان کردکوی و حجت الاسلام سامعی فر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کرذکوی با خانواده سردار شهید تقی کیانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به همراه سرگرد علی اکبر عرفانی فرمانده سپاه شهرستان کردکوی و حجت الاسلام سامعی فر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کرذکوی با خانواده سردار شهید تقی کیانی دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ضمن قدردانی از ۳۱ سال متانت و بردباری همسر و فرزندان شهید تقی کیانی، اظهار داشت: شهادت مهر تأییدی بر پیشانی شما خانواده محترم کیانی ها است.

وی با عنوان اینکه برای سلامتی آقا امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری دعا کنید، افزود: دعا کنید تا بتوانیم ثمره خون شهدا را حفظ کنیم و ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم.

سردار حسین معروفی گفت: دیدار با خانواده محترم شهید کیانی یکی از اولویت های حضور ما در شهرستان کردکوی بوده است که خوشحالیم امروز خداوند متعال این سعادت بسیار ارزشمند را قسمت ما کرده تا بتوانیم در خدمت شما باشیم.

بیوگرافی سردار شهید تقی کیانی

نام خانوادگی: کیانی

نام پدر: لطف اله

محل تولد: ولاغوز، کردکوی

تاریخ تولد: ۱۳۳۵/۰۱/۰۱

وضعیت تاهل: متاهل

عضویت: سپاه پاسداران

آخرین مسئولیت: فرمانده گردان ویژه شهدا لشکر ۲۵ کربلا

تاریخ شهادت: ۱۳۶۶/۰۴/۰۴

مزار: گلزار شهدای کردکوی

* وصیت نامه سردار شهید کیانی و توصیه به حضور پرشور درجبهه ها

شهید تقی کیانی دربخشی از وصیت نامه خود با اشاره به قرار گرفتن تمام کفر در برابر اسلام، از گروه های مختلف مردم می خواهد می خواهد به ندای امام پاسخ دهند و باحضور درجبهه ها از اسلام دفاع کنند.

شهید تقی کیانی می گوید: ای مردم مسلمان، امروز همه ما مدیون و مسوول خون شهداء هستیم و باید فردای قیامت در دادگاه عدل الهی درمقابل آنان و نیز درمقابل رسول خدا (ص)، پیغمبران الهی و فاطمه(س) و حسین (ع) روسفید باشیم’.

‘پس ای مردم، غافل نباشید و به سوی فلاح و رستگاری بشتابید و مسئله جنگ را در رأس امورتان قرار دهید و همواره جبهه و یگان های رزم را پر کنید و راه شهیدان را ادامه داده و با به دست گرفتن اسلحه خونین برادران تان به دشمنان بگویید که ما تا آخرین نفس و قطره خونی که در رگهایمان جریان دارد از دین و قرآن دفاع می کنیم و دست از رهبری و ولایت بر نمی داریم’.

عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شرکت در نماز جمعه، حرکت در خط رهبری و ولایت فقیه، حفاظت از دستاوردهای انقلاب، دستگیری از مستمندان و هم نشینی با آنان، خوش اخلاقی با مردم، حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه و اختلاف و ترویج روحیه شهادت به فرزندان، تربیت اسلامی آنان و تلاش برای کسب علم و دانش از مهمترین توصیه های این شهید والامقام به آحاد مختلف مردم و خانواده اش می باشد.

از شهید کیانی ۵ فرزند به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.