1396-08-05 10:07
1610
0
45822
گزارشی از مهمانی لاله‎ها در خاکریز؛

شهید تازه تفحص شده مهمان یادواره 72 شهید ایرانمهر شد/ از عکس‎های یادگاری کودکان در یادواره شهدا تا دلنوشته حجت‎الاسلام طائب برای عماران ولایت+تصاویر

یادواره 72 شهید محله ایرانمهر در مسجد اباعبدالله‎الحسین (ع) در شانزدهمین سال برگزاری با یک مهمان ویژه آبروی اهالی محله شد؛ «مهدی آقا شریعتی» شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس پس از 31 سال چشم‎انتظاری خانواده به مهمانی لاله‎ها دعوت شد.

به گزارش گلستان ما ؛  شانزدهمین یادواره 72 شهید ایرانمهر و نخستین یادواره شهدای سادات شهرستان گرگان در مسجد حضرت اباعبدالله‎الحسین (ع) همه را غافلگیر کرد وقتی مجری برنامه گفت «مهدی آقا شریعتی» شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس پس از 31 سال چشم‎انتظاری خانواده؛ به مهمانی لاله‎ها و در این محفل معنوی دعوت شده است.

تابوت شهید در مهمانی لاله‎هاست، خدایا چه بزمی به راه افتاده؛ وقتی صدای «لبیک یاحسین» بر لب‎ها جاری می‎شود و همه یکصدا می‎گویند «بر مشامم می‎رسد هر لحظه بوی کربلا» دوباره فریاد «یاحسین» کلام مشترک مردم می‎شود، حالا هم می‎خواهند در جوار شهدا به فیض برسند، دست‎ها به یکباره به سمت آسمان بلند می‎شود و دعای فرج زمزمه شبانه مردم در جوار تابوت شهید تازه تفحص شده است.

مداح مراسم به زیبایی دل‎ها را روانه کربلا می‎کند و حالا که جمعیت آماده دعاست با خلوص نیت دم می‎زند «مهدیا قسم به شهدا بیا»؛ در همین حالات خالصانه دعاست که اشک‎ها بر پهنای صورت جاری می‎شود و با خانواده‎های شهدا در بزم مهمانی لاله‎ها این محفل معنوی، نورانی‎تر شده.

برنامه‎های متنوعی به همت بسیجیان محله ایرانمهر تدارک دیده شده بود، از فضاسازی محیطی گرفته تا گرفتن عکس‎های یادگاری کودکان و نوجوانان در کنار عکس‎های شهدا، از خواندن گروه سرود شهدای مقاومت تا راهی که از سر گرفتیم و یادآوری شهید مدافع حرم «محسن حججی» همه و همه دارای پیام بود.

یادواره شهدای ایرانمهر در کناز شهید تازه تفحص شده این بزم معنوی را زیباتر از سال‎های گذشته کرده بود نجوای مردم شهیدپرور گرگان در این هزارپیچ دنیا در یک جمله خلاصه شد «اللهم عجل لولیک الفرج...

منبع :فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.