1396-06-27 18:31
2339
0
44209

وضعیت مصدومان حادثه واژگونی دانش آموزان هرمزگانی + تصاویر

یکی از دانش آموزان می گفت: راننده ساعت دو نیمه شب سیرجان توقف کرد و شام خورد و آثار خواب آلودگی در چهره اش پیدا بود اما با این حال به رانندگی ادامه داد. 

به گزارش گلستان ما به نقل از هرمز؛ حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان نخبه هرمزگانی حادثه ای بود که استان هرمزگان را تکان داد و مردم استان و کشور را عزادار کرد.

در این حادثه 9 نفر جان خود را از دست دادن که در بین آنها 7 دانش آموز هرمزگانی و مربی آنان بود. 13 نفر از این دانش آموزان با حالت وخیم به بیمارستان های شیراز منتقل شدند که هم اکنون 7 دانش آموز و یک مربی بستری هستند.

محدثه شب راه در این حادثه یک دست و یک پای خود را از دست داد و همکلاسی اش صدیقه صادقی نیز از کتف قطع عضو شد. وضعیت سایر دانش آموزان و مربی آنان نسبتا خوب است اما جراحات به حدی زیاد است که نمی شد از چهره دو نفر از دانش آموزان عکاسی کرد و این دو قادر به صحبت کردن نیستند و با نوشتن درخواست های خودشان را مطرح می کنند.

یکی از دانش آموزان می گفت: راننده ساعت دو نیمه شب سیرجان توقف کرد و شام خورد و آثار خواب آلودگی در چهره اش پیدا بود اما با این حال به رانندگی ادامه داد.

محدثه می گوید: لحظه واژگونی اتوبوس را هیچگاه فراموش نمی کنم و هر شب کابوس به سراغم می آید و خواب ندارم. این دانش آموزان اما از کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان شهید رجایی شیراز ابراز رضایت می کنند و دغدغه آنها برای روزهای بعد از درمان زیاد است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.