1396-06-07 09:54
3513
2
43281
حاشیه های مهم تر از متن مدیریت شهری گرگان :

از درگیری های فضای مجازی تا تجمع در فضای حقیقی / از درخواست استعفا برای 5 نفر تا پیدا کردن شهردار جدید گرگان !! + تصاویر

همگان فکر می کردند با یکدست شدن شورای پنجم ، مدیریت شهری گرگان روی خوش آرامش را خواهد دید و دیگر از کشمکش های بیهوده و وقت گیر دوره چهارم خبری نخواهد بود اما این پیش بینی ها تاکنون سرابی بیش نبود.

به گزارش گلستان ما ؛ همگان فکر می کردند با یکدست شدن شورای پنجم ، مدیریت شهری گرگان روی خوش آرامش را خواهد دید و دیگر از کشمکش های بیهوده و وقت گیر دوره چهارم خبری نخواهد بود اما این پیش بینی ها سرابی بیش نبود و خیلی زود میانه افرادی که روزی برای عکس گرفتن با شهردار و قرار گرفتن در کنار وی با هم دعوا می گرفتند ، شکر آب شد.

photo 2017 08 27 11 11 10

تصویر بالا نشان می دهد که افراد برای قرار گرفتن در کنار صادقلو مسابقه می دادند و حتی برای انتخاب عکس نهایی که چه کسی کنار شهردار قرار می گیرد دعوا بود تا اینکه مجبور شدند سه تا عکس به جای یک عکس منتشر کنند .

یکی از کسانی که خیلی علاقه داشت در لیست حامیان شهردار قرار بگیرد و برای قرارگرفتن وی در این لیست مقاومت هایی هم از سوی برخی افراد صورت می گرفت حمیدرضا آقاملایی بود . عکس آقاملایی و شهردار سابق گرگان نیز در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شد .

photo 2017 08 27 11 34 11

 ** در پی این رخداد فشار کاربران فضای مجازی به 5 عضوی که به صادقلو برای شهردار شدن رای ندادند باعث شد تا دو تن از آنها حساب اینستاگرامی خود را مسدود کنند .

photo 2017 08 25 15 59 29

 در این میان شاید بیش از همه نقش طیف کارگزاران در پشت صحنه حواشی اخیر ملموس باشد که با قدرت طلبی فضای بیشتری از مدیریت شهر گرگان را می خواهد اما حضور حسین صادقلو با مدیریت خشک ، رسمی و عدم تعارف با هر مقام مسئول در هر جایگاه اداری باعث شده تا گرفتن پست و مقام در گرگان آسان نباشد.

در انتخابات اخیر شورای شهر گرگان نیز پتک سنگین حسین صادقلو باعث شد تا هنوز هم اصلاح طلبان از شوک شکست مفتضحانه در کما باشند و شاید با فشار برای خارج کردن او از سمت شهرداری می خواهند انتقام بگیرند .

photo 2017 08 25 22 46 16

وقتی کانال اصلاح طلبان هم به پشت صحنه مشکوک است !!!

** محمدرضا کیانی فعال سیاسی معتقد است: نقش حسین صادقلو در سالهای اخیر برای آنان که چشم شان دنبال منافع شخصی و بیت المال شهرداری بود مانند سدی بود که نفوذ در آن غیر ممکن بود از این روست که با رفتن او خوشحال هستند.

کیانی می گوید: شیوه سفت و سخت صادقلو در مدیریت شهری باعث شد تا خیلی ها درون شهرداری هم از او ناراحت باشند و بخشی از تحرکات اخیر نیز منشا درونی در شهرداری گرگان دارد .

اما در حواشی اخیر باز هم تلگرام سنگر مخالفان و موافقان بود و در این میان دو جبهه اقلیت و اکثریت شورا نیز به یارگیری پرداخته و سعی کردند جواب یکدیگر را بدهند. حامیان صادقلو با راه اندازی کمپینی توانستند ظرف چند ساعت 10 هزار گرگانی را عضو کنند که نتیجه ان تجمع روز شنبه مقابل شورای شهر گرگان بود .

در مقابل عبداللهی رئیس شورای شهر گرگان با استفاده از برخی روزنامه نگاران زن نظیر قدمنان و بیدخوری و البته حضور آریان نیا خواست فضای رسانه ای را به نفع جریان خود تغییر دهد و البته در این راستا روابط عمومی شورا نیز در اختیار او بود و در طرف مقابل هم باز حامد صمدلویی سینه چاک شهردار در تلگرام شده بود .

دو طرف با ارائه مدارکی در تلگرام وعده ها و صحبتهای قبل از انتخابات و هنگام رای گرفتن را به رخ هم می کشند و سعی دارند به نوعی عملکرد خود را توجیه کنند .

بلافاصله بعد از اینکه فائزه عبداللهی رئیس شورای شهر گرگان که گفته بود هیچ جایی نگفتم صادقلو شهردار آینده ماست ، چند عکس از پست های وی منتشر شد که خلاف گفته وی را نشان می داد .

photo 2017 08 27 11 33 52

همچنین عبداللهی گفته بود که هر کسی اگر جایی پیدا کند که من گفته ام صادقلو شهردار آینده است به او جایزه می دهم که بلافاصله تصویر زیر رو شد :

photo 2017 08 26 16 45 42

** انتشار خبری از حسین ربیعی در دیدارش با آیت الله نورمفیدی که گفته بود بگذارید صادقلو شهردار گرگان بماند هم عکسی بود که در روزهای اخیر در فضای مجازی استان خیلی دست به دست شد .

3542

** علی اصغر یوسفی هم که گفته می شد از گزینه های نمایندگی مجلس هست و در این راه نبی هزارجریبی از او حمایت می کند نیز طی مصاحبه ای با خبرگزاری مهر این موضوع را تکذیب کرد که البته این خبرگزاری بعدا تیتر خود را تغییر داد .

1254

خبرهای حاکی است کمپین 10 هزار نفری حمایت از صادقلو شهردار سابق احتمالا تعطیل شده و مهر "پایان فعالیت" خورده است تا فضای مدیریت شهری گرگان بیش از این مشوش نشود البته حامیان صادقلو اعتقاد دارند به رای آنها خیانت شده و دنبال احقاق حق خود هستند و گفته اند این موضوع را تا اخر ادامه می دهند .

photo 2017 08 25 15 27 07

یک کارشناس مسائل شهری در این رابطه اظهار کرد: اگر 5 نفر عضو شورا معتقدند که در خصوص حسین صادقلو اشتباه کرده اند و او کسی نبود که برای شهرداری مناسب باشد بهتر است با استعفای خود این اشتباه را جبران کنند چون مردم بخاطر صادقلو به این لیست رای دادند .

میثم جعفری پیته نوعی افزود: این افراد در دوره چهارم مدافع سفت و سخت صادقلو بودند و مقابل مخالفین صادقلو که اتفاقا همین حرفهای امروز این افراد را می زدند ، ایستادند و به همین دلیل مردم به آنها رای دادند پس خوب است با استعفای خود اشتباه خود را جبران کنند .

ما به این لیست وزانت دادیم !!

اما سخنان اخیر حسین ربیعی سخنگوی شورای شهر گرگان هم در نوع خود جالب است . ربیعی گفته ما به لیست شهردار وزانت دادیم اما نگاهی آماری به تعداد آرای 5 عضو مخالف فعلی شهردار در مقایسه با سال 92 خلاف گفته های وی را نشان می دهد. در مقایسه با سال 92 حدود 10 هزار رای به آرای یوسفی و ربیعی ، 11 هزار رای به عبداللهی و 14 هزار رای به آقاملایی اضافه شده است .

تحلیل: بنظر می رسد رای اضافه این افراد به اعتبار حسین صادقلو شهردار گرگان بوده است و گرنه این افراد زمانی که 140 کاندیدا در سال 92 در انتخابات حضور داشته اند اینقدر رای آوردند حال در حضور 210 کاندیدا قطعا در شرایط برابر آرای آنها کمتر از دوره قبلی می شد.

132547

بنظر شما چه کسی به این لیست وزانت داده است ؟؟؟

دعوا در شورا وحدت در فرمانداری !!

نکته جالب اینجاست که فرمانداری گرگان در یک جلسه ای که تقریبا حالت اجباری داشت اعضای شورای شهر گرگان را دور هم جمع کرد و سعی کرد از آنان بیانیه وحدت بگیرد تا غائله را بخواباند اما عکس منتشر شده از این جلسه نه تنها بوی وحدت نمی دهد بلکه قیافه اقلیت نشان دهنده نوعی ناراحتی است ، چه اینکه در جلسه روز شنبه نیز 5 نفر اکثریت یک طرف و چهار نفر در طرف دیگر با فاصله نشستند .

photo 2017 08 28 07 12 34

photo 2017 08 26 17 43 16

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

هاشمی

سلام و عرض خسته نباشید به مدیران فعال و منصف سایت گلستان مادرس شد برای شهردار تا ما گرگانی جماعت رو خوب بشناسد!درس شد برای ما مردم گرگان تا جنس خودمان را بهتر بشناسیم.کاری که اعضای شورای قبلی و این شورا کردند در کشور و در جهان نظیر نداره. مخصوصا این شورا که قشنگ اخلاق و مردانگی و صداقت و معرفت را جلوی همه مردم ذبح کردند.ما اصلا اعضای این شورا را نمیشناختیم و فقط بخاطر اینکه قول داده بودند با حمایت شهردار باعث رشد شهر شوند به آنها رأی دادیم الان بهت زده شدیم. این کار اعضای شورا پیامدهای بسیار فجیعی دارد لو کانوا یشعرون! البته اگر بفهمندمردم از الان ستون اعتماد خودشون رو به شورا از دست دادند.

0
0
پاسخ
1396-06-07 15:19
داد

این 5نفر سوراخی که در کشتی شهرداری گرگان ایجاد کردند بزودی همه را غرق خواهد کرد

0
0
پاسخ
1396-06-07 16:11

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.