1396-06-04 15:41
2347
0
43221
گزارش پاسرو از تجمع مقابل شورای شهر ؛

مخالفان امروز حامیان دیروزند ! / به خاطر اندازه آکواریوم که شهردار عوض نمی کنند+ تصاویر

حامیان حسین صادقلو عصر امروز همزمان با برگزاری صحن علنی شورای شهر مقابل ساختمان این پارلمان محلی به نشانه اعتراض به برکناری شهردار، تجمع کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ عصر امروز زمان برگزاری اولین صحن علنی شورای پنجم بود اما این جلسه بدلیل تجمع حامیان حسین صادقلو در مقابل ساختمان این پارلمان محلی با تدابیر امنیتی و مداخله نیروی انتظامی، غیرعلنی برگزار شد.

مردم در این تجمع مدام خواستار حضور در صحن می شدند و مدعی بودند که اعضای لیست حامیان شهردار با برکناری وی، به رای مردم خیانت کردند.

SHORAA1

حسین ربیعی، یکی از اعضای لیست حامیان شهردار که رای به برکناری شهردار داده بود هنگام ورود به ساختمان شورا مورد بازخواست مردم قرار گرفت و عده ای با سخنانی تند می گفتند که «خیال نکنید به راحتی می توانید به رای ما خیانت کنید»؛ ربیعی بلافاصله از جمع مردم خارج و وارد ساختمان شورا و جلسه غیرعلنی مذکور شد.

یکی از شهروندان حامی شهردار به خبرنگار ما می گوید که مطالبه ما برگشتن شهردار صادقلو به سمت شهرداری است، مردم اگر به لیست حامیان شهردار رای دادند به خاطر شخص صادقلو بود در غیر این صورت آن اعضا به تنهایی حامی نداشتند.

SHORAA2

یکی دیگر از شهروندان می گوید: اعمال خلاف قانونی که برخی اعضای شورای شهر از آن نام نمی برند در این سه ماه که اتفاق نیفتاده است قطعا اگر شهردار اعمال خلاف قانون داشته در چهار سال گذشته نیز مرتکب آن شده پس چطور این افراد به اسم لیست حامیان شهردار از مردم رای گرفتند؟

وی می افزاید: چطور یک مرتبه شهردار خوب و محبوب این اعضا تبدیل به شهردار بد شد؟ لیست حامیان شهردار با رضایت این افراد بسته شد قطعا این افراد مشتاق بودند که در لیست حامیان قرار بگیرند شهردار که کار خود را به خوبی انجام می داد و از حمایت مردمی نیز برخوردار بود.

SHORAA3

اعضای لیست حامیان شهردار باید با دلایل قانع کننده افکار عمومی را متقاعد کنند

این شهروند تصریح می کند: اگر شهردار کار خلاف قانونی انجام می دهد این اعضا بیایند و آن را علنی کنند، مشکل این است که این ها بجای اینکه بیایند و با بیان دلایل خود افکار عمومی را متقاعد کنند همان روز اول کار بدون هیچ پیش زمینه ای شهردار را عوض کردند.

SHORAA4

از اعتماد ما سوء استفاده شد

وی می گوید: این ها به رای مردم خیانت کردند اگر می آمدند اطلاع رسانی می کردند که اعمال شهردار خلاف قانون بود جامعه نیز می پذیرفت ولی اکنون مایی که به اسم حامیان شهردار به این ها اعتماد کردیم و به کسانی با سابقه کاری و اجتماعی بیشتر رای ندادیم تا این ها به عنوان حامی شهردار وارد شورا شوند احساس می کنیم از اعتماد ما سوء استفاده شده است.

یکی دیگر از شهروندان می گوید: ما برای پیشرفت شهر به این لیست رای دادیم نه به علت شخص خود آن ها.

یکی از شهروندان با اشاره به نطق پیش از دستور آخرین صحن علنی شورای چهارم که توسط حسین ربیعی قرائت شد، می گوید: طرح زیرگذر نهارخوران در چه بازه زمانی مطرح شده است؟! آقای ربیعی در دوره چهارم به این مسائل آگاه بودند و در بسیاری از موارد همراهی می کردند این تخلف هایی که می گویند یک مرتبه اتفاق نیافتاده است.

وی می افزایدک من هیچ نسبتی با شهردار ندارم و حتی ایشان را از نزدیک ندیده ام اما عملکرد ایشان را دیده ام و به دلیل همین عملکردها به لیست حامیانش رای دادم.

SHORAA5

صادقلو تمام شرح هایش را پیش از انتخابات علنی کرده بود/ مخالفان الان حامیان دیروزند!

شهروند دیگری می گوید: آقای صادقلو تمام طرح های سال 96 را روی بنر در سطح شهر و پیش از انتخابات اطلاع رسانی کرده بود  اگر طرحی غیراصولی بود این افراد نباید در لیست حامیان شهردار می آمدند، چطور آن موقع مخالف این طرح ها نبودند.

SHORAA6

بخاطر اندازه یک آکواریوم که شهردار را عوض نمی کنند

دیگری با اشاره به طرح احداث بزرگترین آکواریوم خاورمیانه در گرگان می گوید: علی اصغر یوسفی می گوید مختصات آکواریوم کنونی با آکواریومی که به مردم قول داده شد فرق دارد، حرف ما این است بخاطر اندازه یک آکواریوم که شهردار را عوض نمی کنند! اصلا ما بزرگترین آکواریوم خاورمیانه را نمی خواهیم اما شهردار را می خواهیم.

دیگری می گوید: به رای مردم خیانت شده است، این ها اهدافی در سر دارند، شاید ترسیدند در آینده محدود شوند و خواستند عرض اندامی کنند، این ها فکر می کنند ما چهار سال دیگر دچار فراموشی می شویم.

شهروند دیگری می افزاید: سوال ما این است که چرا آنهایی که مدعی حمایت از شهردار بودند هیچ کرسی در شورا نگرفتند؟!

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.