1396-02-07 18:58
984
1
38321
چشمان همچنان منتظر هنرمندان گلستانی!

توقف ساخت "نگارخانه گلستان" در سالهای اخیر

ساخت نگارخانه گلستان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سال 88 آغاز شد که با تغییر دولت و تغییر مسئولان این اداره کل، این پروژه در همان پیشرفت 60 درصدی متوقف ماند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، یکی از مخاطبین سایت مطلب زیر را در قالب یک مطالبه برای ما ارسال کرده است:

سالهاست که گرگان بعنوان یکی از شهرهای شاخص کشور در زمینه فرهنگ و هنر مطرح بوده و هنرمندان این دیار در تمام ایام سال آثار هنری خود را به مناسبت های مختلف در معرض نمایش قرار می دهند.

اما هنرمندان گرگانی همچنان از داشتن مکانی مناسب و استاندارد تحت عنوان نگارخانه، جهت نمایش آثار هنری خود محروم هستند و فضاهای موجود فرهنگی در این شهر نیز به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز این عزیزان نیست!

با توجه به نیاز شدید استان نسبت به داشتن یک مجموعه استاندارد جهت نمایش آثار هنری، عملیات احداث "نگارخانه گلستان" در ضلع شمال غربی مجموعه تالارفخرالدین اسعد گرگانی در سال ۸۸ توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان شروع می شود.

این مجموعه در سه طبقه و با زیربنای ۱۱۸۰ مترمربع دارای بخش های مختلف جهت برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری از جمله عکس، خوشنویسی، نقاشی و... می باشد.

متاسفانه از چند سال گذشته این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد همچنان نیمه کاره باقی مانده و تا امروز نیز خبری از روند ادامه ساخت آن وجود ندارد!

با توجه به اینکه کمبود چنین مکان هایی برای مردم گرگان و استان که تشنه هنر هستند یک معضل بزرگ به حساب می آید، از مسئولان استانی انتظار داریم با تخصیص اعتبار مناسب جهت اتمام هر چه سریعتر این پروژه، یکی از خواسته های بحق هنرمندان گلستانی را به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.