1396-01-01 13:34
972
0
36843
رییس ستاد انتخابات شهرستان گرگان :

تاکنون 177 نفر در انتخابات شوراهای گرگان ثبت نام کردند / پیش بینی ثبت نام 1000 نفر در انتخابات شوراها در شهرستان گرگان

رییس ستاد انتخابات شهرستان گرگان گفت: در روز نخست 88 نفر و در روز جاری 89 نفر برای انتخابات شورا ها در گرگان ثبت نام کرده اند که در مجموع 177 نفر در انتخابات شوراهای گرگان ثبت نام کردند.

به گزارش گلستان ما ؛ سید عباس حسینی رییس ستاد انتخابات شهرستان گرگان در دومین روز از نام نویسی داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در این حوزه انتخابیه بیان داشت: روز جاری 89 نفر با مراجعه به فرمانداری و بخشداری بهاران ثبت نام کردند .

وی بیان داشت: از تعداد 89 نفر ثبت نام شده 23 نفر مربوط به شهر گرگان (21مرد و 2زن) ، 4نفر شهر قرق (4مرد) ، 2نفر شهر سرخنکلاته (2مرد) ، نفر شهر جلین(2مرد)، 42نفر مربوط به بخش مرکزی گرگان (40مرد و2زن)، 16نفر مربوط به بخش بهاران(16مرد) می باشند .

فرماندار تاکیدکرد: زمان ثبت نام از ساعت 8 صبح لغایت 16عصر می باشد که در صورت حضور داوطلبان همه همکاران ما تا آخرین لحظه در فرمانداری حضور دارند و تا آخرین نفر ثبت نام انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 16 نفر از همکاران ما کار ثبت نام را انجام می دهند ، گفت : در روز نخست 88 نفر برای انتخابات شوراها در شهرستان گرگان ثبت نام کردند که با توجه به اینکه در روز نخست تعطیلات عید نیز قرار داریم، پیش بینی می شود حدود 800 تا یک هزار نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای در شهرستان گرگان ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه خدماتی در فرمانداری پیش بینی شده تا نیاز کپی و لوازم التحریر کاندیدا ها مرتفع شود ، افزود: با توجه به اینکه در انتخابات شورا نگاه های سیاسی ، طیفی و جناحی کمتر است افزایش تعداد نامزدها سبب افزایش مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد.

فرماندار شهرستان گرگان گفت: حضور پرشور در انتخابات سبب تقوبت نظام خواهد شد و مردم استان گلستان و گرگان ثابت کردند که همواره در این صحنه ها حضور پرشور داشته و در انتخابات دوره گذشته نیز مشارکت بیش از 80 درصدی مردم را شاهد بودیم که امیدواریم این مشارکت در این دوره نیز اداره داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.