1395-11-09 06:14
1502
0
34460
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

برگزاری راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن در 43 نقطه استان گلستان+تشریح برنامه ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت، 22 بهمن را نمایش اقتدار و همبستگی ملت ایران خواند و گفت: تا کنون 43 نقطه استان گلستان برای برگزاری راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن مشخص شده است.

به گزارش گلستان ما؛ نجیب الله تاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در نشست خبری با گروه رسانه ای فجر استان گفت: باور و خدمت و بی ادعایی اصحاب رسانه ریشه در خلوص و نیت پاک ایشان دارد.

وی تلاش رسانه ها را در جهت افزایش بصیرت و حلاوت ایام الله دهه فجر به کام مردم، تلاشی ضروری خواند و افزود: تمام سعی ما در برنامه ریزی های ستاد دهه فجر بر این بوده که تحرک و پویایی لازم برای زنده نگه داشتن انقلاب برای نسل حاضر و آینده اتفاق بیافتد.

تاری پیروزی انقلاب اسلامی را شیرین ترین و ماندگارترین حادثه در تاریخ ایران برای رهایی از وابستگی ها خواند و تصریح کرد: انقلاب اسلامی یگانه انقلاب متکی به معنویات است چرا که به دست توانای یک مرد الهی با بهره گیری از آموزه های دینی و انسانی و اسلامی به عنوان بزرگترین اعجاز قرن رقم خورد و حکومتی را تشکیل داد که بر مبنای حاکمیت ارزش های اسلامی پی ریزی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به اقتدار انقلاب در سطح جهانی اشاره کرد و گفت: این اقتدار با پشتوانه حاکمیت ارزشی و دینی رقم خورد از همین رو دهه مبارک فجر که سالگشت پیروزی این حاکمیت است را یک فرصت ممتاز برای نمایش اقتدار و دستاوردهای ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی می دانیم.

پیش بینی 8000برنامه در ستاد دهه فجر استان گلستان

وی با اعلام این خبر که 8هزار برنامه در ستاد بزرگداشت دهه فجر استان پیش بینی شده است، ابراز کرد: ارتقای کمی و کیفی برنامه ها، فراگیری، افزایش خلاقیت، توسعه نوآوری و جوانگرایی بخشی از معیارهای ستاد در طراحی برنامه های دهه مبارک فجر بودند.

تاری شعار دهه مبارک فجر امسال را «انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی» خواند و متذکر شد: در دوازدهم بهمن ماه، به عنوان طلیعه فجر انقلاب اسلامی، برنامه تکریم و قدرشناسی و زنده نگاه داشتن یاد و نام امام(ره) در نظر گرفته شده است.

وی با ویژه خواندن دوازدهم بهمن به عنوان روزی که ایران اسلامی به قدوم امام(قدس سره) متبرک شد، افزود: ساعت 8:30 صبح این روز بزرگ مراسم استقبال نمادین از امام(ره) در فرودگاه بین المللی گرگان با حضور همه اقشار و مسئولین و سخنرانی استاندار گلستان در نظر گرفته شده که پس از آن رژه موتورسواران، دوچرخه سواران و اتومبیل های کلاسیک را تا گلزار شهدای گمنام امامزاده عبدالله شهرستان به همراه گلباران در چند نقطه خواهیم داشت.

نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی در ساعت 9:33 مدارس سراسر استان دیگر برنامه ای بود که تاری از جمله برنامه های دوازدهم بهمن برشمرد.

برپایی 41 ایستگاه صلواتی در خیابان های گرگان

رئیس شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان همچنین از برپایی 41 ایستگاه صلواتی برای اولین بار در خیابان های اصلی شهر گرگان از ساعت 4 بعدازظهر روز دوازدهم بهمن خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: هر روز این ایام مبارک، با حضور مسئولین عالی رتبه استان، در یک یا دو شهرستان مراسم افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی انجام خواهد شد.

برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه از آثار هنرهای تجسمی، همایش بانوان از سوی کمیته تقریب در کلاله و جشنواره فرهنگی هنری بصیر از برنامه های شاخص سیزدهم بهمن ماه بودند که تاری به آن ها اشاره کرد.

به گفته وی در چهاردهم بهمن نیز مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای روستایی و شهری سراسر استان در نظر گرفته شده است که ساعت 3 بعدازظهر ضمن برنامه های محتوایی فرهنگی و هنری از سوی کمیته ایثارگان برگزار می شود.

همایش مدافعان حرم زینبی در گرگان برگزار می شود

تاری افزود: برگزاری همایش ها و محافل قرآنی و همایش مدافعان حرم زینبی در سالن ولایت سازمان تبلیغات استان نیز ار برنامه های شاخص چهاردهم بهمن ماه خواهند بود.

ساخت و خرید 79 مسکن شهری و روستایی برای مددجویان کمیته امداد

وی سخنرانی انقلابی در میعادگاه نماز جمعه سراسر استان، افتتاح 110 طرح اشتغالزایی و احداث 79 دستگاه مسکن شهری و روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر استان را از برنامه های پانزدهم بهمن برشمرد.

همایش منطقه ای "طلوع فجر" در مراوه تپه برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از برنامه های شانزدهم بهمن نیز به برگزاری جشن انقلاب ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات بهزیستی استان، برگزاری مسابقات بومی و محلی بانوان در بخش مرکزی مرواه تپه ساعت 9 صبح و برگزاری همایش منطقه ای طلوع فجر در مراوه تپه اشاره کرد.

تاری همچنین برگزاری مراسم متمرکز جشن انقلاب ویژه جامعه روستایی و عشایری در گنبدکاووس و مراوه تپه، اهدای 200 سری جهیزیه به نوعروسان و برگزاری همایش 2500 نفره یاران انقلاب در گالیکش را از جمله برنامه های شاخص هفدهم بهمن برشمرد.

کنگره منطقه ای شعر اهل بیت(ع) در گرگان برگزار می شود

وی افزود: کنگره منطقه ای شعر اهل بیت(ع) در سالن هیئات مذهبی سازمان تبلیغات استان در ساعت 8 صبح، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در لشکر30 و همایش بانوان فجرآفرین ساعت 11 صبح در گنبدکاووس برنامه های ویژه هجدهم بهمن هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برنامه های شاخص نوزدهم بهمن را نیز اعلام کرد و از برگزاری همایش انقلاب اسلامی سبک زندگی ایرانی-اسلامی ویژه بانوان در بندرترکمن ساعت 9 صبح، برگزاری اولین دوره جشنوراه همگانی استعدادیابی در 6 رشته ورزشی، برگزاری یادواره شهدای کارگری در حسینیه دزیانی های گرگان و پخت کیک 38 متری در گالیکش خبر داد.

 به گفته وی برگزاری همایش بزرگ ماندگاری انقلاب اسلامی با عنوان «وحدت، بصیرت و ولایت» با تجلیل از 12 نفر از شاخصین انقلاب در اهل سنت و شیعه و مراسم هم اندیشی بررسی اثرات و دستاوردهای برنامه رونق تولید در شهرستان های بندرگز، آق قلا و گنبدکاووس از جمله برنامه های بیستم بهمن خواهند بود.

تاری از جمله برنامه های شاخص بیست و یکم بهمن نیز به مراسم بزرگ جشن انقلاب در مسجد جامع علی آبادکتول بعد از نماز مغرب و عشا اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در پایان گفت: حسن ختام این ایام مبارک نمایش اقتدار و حضور پرشور، منسجم و هوشمندانه و حماسی مردمی در راهیپمایی 22 بهمن خواهد بود که تا کنون 43 نقطه استان برای این حضور دشمن شکن مشخص شده که ان شالله مردم بصیر استان با حضوری پرشور و شعور، پیوند ناگسستنی خود با انقلاب و تجدید میثاق با امام(ره) و مقام معظم رهبری و شهدای عزیز را به رخ جهانیان خواهند کشید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.