1395-11-11 08:07
1635
0
34442
امام جمعه گنبدکاووس:

فاصله طبقاتی در گنبدکاووس افتخار نیست، باید برداشته شود

امام جمعه گنبدکاووس گفت: اینکه گفته می شود فاصله طبقاتی در گنبدکاووس زیاد است، این افتخار نیست ، باید برداشته شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری شهرستان،‌افزود: اهداف بلند انقلاب را نباید فراموش کنیم، اگر گفته می شود فاصله طبقاتی در گنبد زیاد است، این افتخار نیست و باید برداشته شود، اگر گفته می شود حواشی وجود دارد، باید تلاش کنیم این حواشی برداشته شود، اهداف انقلاب همان متری است که ما خودمان را با آن اندازه می گیریم.

دهه فجر تنها متعلق به دولت نیست

حجت الاسلام محمود ترابی با اشاره به اینکه بزرگداشت دهه فجر، بازخوانی گذشته است، اظهار کرد: ما در این راستا می نگریم که چه مسیری را طی کردیم و اینکه 38 سال از عمر انقلاب گذشته است و ما با همه توطئه ها هنوز ایستاده و بالنده هستیم و دهه فجر تنها متعلق به دولت نیست.

وی با اشاره به بازخوانی مسیر انقلاب، افزود: مسیری که ما باید بازخوانی کنیم، مسیر موفقیت های نظام اسلامی و ملت است و  موفقیت های دولت نیز گوشه ای از این موفقیت هاست که در نظام سیاسی ما بخشی از مشروعیت ما مربوط به نظر مردم است.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به ارائه گزارش خدماتی که به مردم ارائه شده است، گفت: انقلاب ما ریشه در نظام و نظام ریشه در حکومت دارد و موفقیت های مان در این راستا قطعا به پای انقلاب نوشته می شود.

حجت الاسلام ترابی گفت: امام جواد(ع) در سه جلمه کوتاه تعبیری دارند که می فرمایند: هرکسی که سه چیز در آن باشد، نادم نمی شود، اول اینکه عجله نداشته باشد،‌اقدام زودتر از موعد نشان از ناپختگی است و اینکه نگذاشته کاری پخته شود، البته عجله با تند کار کردن متفاوت است.

وی در ادامه بیان روایت، افزود: مشورت کردن عین هدایت است، یعنی هم نتیجه آن عین هدایت است و هم خود یک شیوه اخلاقی است که یکی از ابعاد مردم سالاری دینی هم مشورت است، یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کرد،‌توکل به خدا بعد از تصمیم به کاری است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.