1395-11-11 07:10
1545
0
34430
در راستای فرهنگ سازی فعالیتهای امدادی درمهدهای کودک:

رییس هلال احمر بندرترکمن کوچکترین عضو هلال شهرستان را معرفی کرد/عکس

رئیس هلال احمر بندرترکمن:کانونهای غنچه های هلال در سطح شهرستان بندرترکمن و روستاهای تابعه جهت نهادینه سازی فعالیتهای امدادی ، عام المنفعه و بشردوستانه در بین کودکان مهدهای کودک فعالیت می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، مهدی جعفری با معرفی کوچکترین عضو هلال احمر شهرستان ضمن اشاره به فعالیتهای کانونهای غنچه های هلال شهرستان اظهار کرد:هم اکنون کانونهای غنچه های هلال در سطح شهرستان بندرترکمن و روستاهای تابعه جهت نهادینه سازی فعالیتهای امدادی ، عام المنفعه و بشردوستانه در بین کودکان مهدهای کودک فعالیت می کند.

وی در تببین و تشریح تشکیل کانونهای غنچه های هلال افزود: مهمترین مرحله زندگی هرفرد با توجه به شکل گیری شخصیت او دوران کودکی و قبل از سنین هفت سالگی است ، لذا برای ساختن جامعه ای سالم و منطبق با اهداف عالیه باید ازهمان آغاز نسبت به برنامه ریزی دقیق برای ساختن نسلی مومن ، نیکوکار و صادق برنامه ریزی کرد.

رئیس هلال احمربندرترکمن تصریح کرد: در همین راستا یکی از بزرگترین و تاثیر گذارترین طرح ها و فعالیتهای سازمان جوانان هلال احمر تاسیس کانون غنچه های هلال است ، از این رو سازمان با اقدام تشکیل کانون غنچه های هلال در مهدهای کودک سراسر کشور گامی بنیادین و نوینی را در جهت رشد و شکوفایی جوانان فردا و آینده سازان کشور برداشته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.