1396-05-14 08:31
1207
0
42348
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

وضعیت عفاف و حجاب بغرنج و نگران‌کننده است/ دشمن به دنبال عادی‌سازی بی‌حیایی در جامعه اسلامی است/ خبرنگاران در دفاع از سنگر عفاف و حجاب قیام کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه زدودن ناهنجاری‌های اجتماعی و کمقابله با پدیده بدحجابی در سایه یک حرکت جمعی نتیجه‌بخش است، گفت: وضعیت عفاف و حجاب در جامعه بغرنج و نگران‌کننده است.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: وضعیت موجود عفاف و حجاب در شان نظام اسلامی نیست دشمن در جنگ نرم به دنبال بی‌حیاسازی، نسوان و بانوان در جامعه است.

وی تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در کنار سایر دستگاه‎های فرهنگی نسبت به مقوله عفاف و حجاب حساس است و توجه به این موضوع را یکی از ماموریت‎های معنوی خود می‎داند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: جامعه‎ای که بدحجابی بر آن مستولی شود قطعا فاقد معنویت است ترویج عفاف و حجاب تنها اختصاص به یک دستگاه و ارگان ندارد باید این مهم به عنوان فرهنگ عمومی مطالبه شود و هرکس به اندازه خودش در این راستا باید نقش‎آفرینی کند.

احمدی بیان کرد: باید باور عمومی نسبت به عفاف و حجاب حساسیت داشته باشد، دشمن در حال عادی‌سازی بی‎حیایی بخشی از جامعه است و این اقدام نوعی طرح تاریخی فرعونی است فرعون برای اینکه بر جامعه مسلط شود نسوان و بانوان را به بی‎حیایی فرا می‎خواند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: هر کسی در نظام اسلامی نسبت به مسئله عفاف و حجاب مسامحه کند قطعا شرمنده شهدا خواهد بود هرکسی نسبت به حیای عمومی جامعه بی‎تفاوت نباشد در صف مبارزه با دشمنان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دشمن یکی از راه‎های زمین‎گیر کردن جامعه اسلامی را در بی‎‎حجابی می‎داند وضعیت فعلی عفاف و حجاب را در جامعه بغرنج و نگران‎کننده عنوان کرد و گفت: باید با بسیج عمومی در عرصه عفاف و حجاب مطالبه‎گری کرد و خبرنگاران در سنگر دفاع از عفاف و حجاب قبام کنند.

احمدی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در اجرای برنامه‎های سالانه جزو رتبه‎های برتر در سطح کشور است، ابراز کرد: برنامه‎ریزی در فعالیت‎های فرهنگی یکی از نیازهای جدی جامعه است که نباید نسبت به آن غفلت کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: ما خود را سرباز نظام، ولایت و خادم مردم می‎دانیم پیچیدگی رفتار دشمنان انقلاب اسلامی می‎طلبد تا استراتژی قوی و برنامه‎های قوی‎تری داشته باشیم و در اتاق فکر کلان به آنچه که دشمن مترصد ضربه‎زدن به انقلاب اسلامی است آن را رصد و برنامه‎ریزی درست علیه نقشه‎های شوم دشمنان داشته باشیم.

احمدی با اشاره به اینکه باید شناخت کافی نسبت به موقعیت داشته باشیم، اذعان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اگر نتواند موقعیت اجتماعی سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در نظام را بشناسد و تحلیل درست کند نمی‎تواند در برپایی مراسم فاخر توفیق داشته باشد./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.