1393-11-07 17:04
2591
0
9535

پیوستن دانش آموزان شهید میاندره کردکوی به کمپین عشاق پیامبر(ص)

در آیینی با حضور دبیران و دانش آموزان که در محوطه دبیرستان شهید علی میاندره کردکوی برگزار شد انزجار خود را از اقدام گستاخانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو اعلام کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، در این مراسم دانش آموزان با حمل دست نوشته ها و شعارهایی با مضامین ˈمرگ بر آمریکا، مرگ بر فرانسه، لا إله إلا الله، لبیک یا رسول اللهˈ مراتب اعتراض خود را نسبت به بی حرمتی نشریه فرانسوی به مقام شامخ پیامبر اسلام(ص) ابراز داشتند.

دانش آموزان دبیرستان شهید میاندره شهرستان کردکوی ضمن محکومیت هرگونه اعمال تروریستی، قاطعانه اقدام موهن نشریه فرانسوی را در توهین به ساحت مقدس حضرت خاتم الانبیاء، پیامبر اعظم (ص)، محکوم نموده و این اقدام رسانه‌های غربی را تلاش بی‌نتیجه‌ای برای جلوگیری از موج اسلام‌خواهی در میان مردم حقیقت‌جو می‌دانند و از عموم آزادمردان و پیروان ادیان آسمانی به ویژه علما و نخبگان امت اسلام می‌خواهند تا در برابر این اقدام وقیحانه موضع‌گیری کرده و تلاش خود را مصروف افشای پشت پرده جریان‌های تروریستی اسلام‌نما و همچنین دشمنان پلید اسلام ستیز و اهانت کنندگان به ساحت مقدس حضرت ختمی مرتبت (ص)کنند.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام مهدی تقی پور ضمن محکوم نمودن نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: در اتمام ادیان الهی، اهانت کردن به مقدسات دیگران ممنوع است و کسی حق ندارد دست به چنین کار مذمومی بزند. مسلمانان با مهربانی و وحدت در مقابل خشم و قدرت دشمن ایستادگی خواهند کرد.

وی افزود: سالهاست که از سوی دشمنان اسلام اقدامات ضد اسلامی و افراطی گری به اسم اسلام با حمایت مالی و معنوی صهیونیست‌ها و دولت های غربی صورت می گیرد.

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.