1398-02-27 20:25
1272
0
63289
با ارسال لوح سپاس انجام شد؛

قدردانی روحانیون و مدیران حوزه‌های علمیه اهل سنت مناطق سیل‌زده گلستان از رهبر معظم انقلاب

روحانیون و مدیران حوزه‌های علمیه اهل سنت استان گلستان با ارسال لوح سپاس از رهبر معظم انقلاب اسلامی به خاطر دستور بسیج کلیه امکانات نیروهای مسلح برای کمک به سیل‌زدگان قدردانی کردند.

به گزارش گلستان ما، ائمه جمعه شیعه و سنی مناطق سیل‌زده به ویژه روحانیون و مدیران حوزه‌های علمیه اهل سنت استان گلستان، با ارسال لوح سپاسی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به خاطر صدور دستور به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برای گسیل نیروها و امکانات به مناطق سیل‌زده و همچنین ابلاغ عنوان «شهید خدمت» به جانباختگان حادثه سیل در گمیشان قدردانی کردند.

متن کامل این لوح سپاس که به محضر مقام معظم رهبری ارسال شده است و امامان جمعه مناطق سیل‌زده و روحانیون اهل سنت و مدیران حوزه‌های علمیه منطقه ترکمن صحرا آن را امضا کرده‌اند، بدین شرح است:

محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)

شکر و سپاس بیکران به درگاه احدیت که بار دیگر، دولت و ملت ایران را در آزمونی سخت قرار داد تا وفاق و همدلی آنان در گوشه و کنار جهان نمود و تبلوری دوباره یابد.

اینجانبان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت ولی‌عصر (عج) و آرزوی سلامتی و ظهور فرج آن امام همام، بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی از عنایات خاصه حضرتعالی به مردم شریف استان گلستان در پی دستور صریح به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برای کمک به سیل‌زدگان و گسیل نیروها و امکانات بیشتر به مناطق سیل‌زده که به گواه مسئولان اجرایی، نقشی تعیین‌کننده در مدیریت بحران، کمک به سیل‌زدگان، مهار و هدایت آب و خدمت‌رسانی داشته است و همچنین ابلاغ عنوان «شهید خدمت» به جانباختگان حادثه سیل در گمیشان که بحق از آلام و درد و رنج مردم شهرهای سیل‌زده کاست، اعلام می‌نماییم.

آزمون سخت این بحران طبیعی، برغم تلفات انسانی و خسارات سنگین و بعضاً جبران‌ناپذیری که برجای گذاشت، درس‌ها و عبرت‌هایی با خود به همراه داشت که به سادگی نمی‌توان از آنها گذشت.

بی‌شک حمایت‌های مستمر آن رهبری معظم‌له پایه اصلی استمرار هماهنگی و خدمات‌رسانی همه نهادها و ارگان‌ها در بازسازی مناطق آسیب دیده خواهد بود.

بدون شک استان گلستان به عنوان یکی از سرمایه‌های گرانقدر نظام اسلامی است که با حضور اقوام و مذاهب مختلف و اهدا 4 هزار شهید دفاع مقدس با محوریت نماینده معظم له، حضرت آیت‌الله نورمفیدی، یکی از استان‌های دارای سطوح بالای امنیتی، سیاسی و اجتماعی بوده و این اتحاد، یکپارچگی و روحیه فداکاری توأم با مهربانی و از خودگذشتگی، در حادثه سیل اخیر تبلور دوباره یافت و این همه مرهون حمایت‌های راهگشای آن مقام معظم، دولت محترم و همکاری نهادهای مدنی استان است.

در پایان، سلامتی و طول عمر آن رهبر عزیز تا ظهور منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) را از درگاه باری‌تعالی مسألت می‌نماییم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.