1397-04-17 11:06
2110
0
55022

تصاویر/ استقبال از دوومیدانی کاران کردکوی بازگشته از مسابقات انتخابی المپیک

آئین استقبال از دو نفر از دوومیدانی کاران نوجوان شهرستان کردکوی که در مسابقات انتخابی بازی های المپیک نوجوانان در کشور تایلند حضور داشتند، پیش از ظهر امروز یکشنبه باحضور مردم و مسئولان در میدان شهرداری کردکوی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ آئین استقبال از دو نفر از دوومیدانی کاران نوجوان شهرستان کردکوی که در مسابقات انتخابی بازی های المپیک نوجوانان در کشور تایلند حضور داشتند، پیش از ظهر امروز یکشنبه باحضور مردم و مسئولان در میدان شهرداری کردکوی برگزار شد.

حمیدرضا کیا نماینده شهرستان کردکوی، رکورد دار پرش سه گام نوجوانان ایران در این دوره از رقابتها با پرشی به طول ۱۵٫۶۸ متر ضمن کسب عنوان نایب قهرمانی و سهمیه حضور در بازی‌های المپیک نوجوانان آرژانتین، رکورد ملی این ماده که به طول ۱۵٫۰۲ متر در اختیار خود داشت شکست.

همچنین سیدمبین مداحی، دیگر ورزشکار تیم ملی ایران و نماینده شهرستان کردکوی در این ماده با رکورد ۱۴٫۴۵ متر در جایگاه دهم ایستاد و موفق به کسب جواز حضور در المپیک نشد.

سیدصادق حسینی مربی باسابقه و باتجربه شهرستان کردکوی نیز بعنوان مربی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را در این دوره از رقابتها همراهی می کرد.

تصاویری از این مراسم:

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.