1396-09-09 11:54
1291
0
47232

تصاویر/ اولین جشنواره غذای بانوان ورزشکار در علی آباد کتول

اولین جشنواره غذای سالم بانوان ورزشکار سالن های ورزشی علی آباد کتول با عنوان «غذای سالم- زندگی سالم» در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید داوود مزرعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ رحمت الله محمدی رییس اداره شیلات علی آباد کتول در حاشیه این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی بیان کرد: اولین جشنواره غذای سالم بانوان ورزشکار در سالن های ورزشی با مشارکت اداره ورزش و جوانان و اداره شیلات این شهرستان و در راستای ارتقاء سلامت جامعه با مصرف غذای سالم و قرارگیری آبزیان در سبد غذای خانواده برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره بیش از 70 نوع غذای سالم و متنوع شامل ماهی شکم پر، ماهی سوخاری، شنسل ماهی، کباب ماهی و... مشاهده شد، اظهار کرد: همانطور که غذای سالم بر سلامتی انسان موثر است و آبزیان از نظر پزشکی به عنوان غذای سالم شناخته شده و ما باید تلاش کنیم که با برگزاری جشنواره های طبخ غذا، سرانه مصرف آبزیان در خانواده ها را افزیاش دهیم.

محمدی تصریح کرد: علی آباد کتول با 13 مزرعه فعال قزل آلا به عنوان قطب قزل آلای استان گلستان مطرح است و از این رو در شهرستان کمبود ماهی نداریم و امید است با ارتقاء فرهنگ استفاده از غذای سالم و افزایش سرانه مصرف آبزیان و ماهی، جامعه ای سالم و با نشاط داشته باشیم.

jashnqaza1

jashnqaza1

jashnqaza1

jashnqaza1

jashnqaza1

jashnqaza1

jashnqaza1

jashnqaza1

jashnqaza1

jashnqaza1

jashnqaza1

jashnqaza1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.