1396-09-07 11:30
1371
0
47153

تصاویر/ دیدار جانشین فرمانده سپاه کردکوی با خانواده برادران شهید نجار

جانشین فرمانده سپاه شهرستان کردکوی به همراهی تعدادی از بسیجیان و معتمدین محله ولاغوز از خانواده برادران شهید نجار در منزل آنان دیدار کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ یونس دماوندی جانشین فرمانده سپاه شهرستان کردکوی به همراهی تعدادی از بسیجیان و معتمدین محله ولاغوز از خانواده برادران شهید نجار در منزل آنان دیدار کرد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان کردکوی در این دیدار با معرفی نهضت عاشورا به عنوان سمبل همه شهادتها، گفت: اگر امام حسین(ع) و فرزندانش نبودند دیگر اثری از اسلام نمی‌ماند، امام هرچه داشتند پای شجره توحید گذاشت تا این شجره تبدیل به درخت تنومندی شد.

وی افزود: اسلام ناب محمدی و شجره طیبه در پرتو خون شهدا و ایثارگری های شهدا و خانواده هایشان در دنیا سرافراز شده است.

دماوندی ضمن اشاره به اینکه در اسلام همیشه کسانی بوده‌اند که ادعای دینداری می‌کردند در حالی که ایمان نداشتند، اظهار داشت: وقتی شهیدی خونش پای شجره طیبه و توحید ریخته می‌شود اینجا حقیقت دینداری او مشخص می‌شود.

گفتنی است؛ شهیدان فضل اله و نجیب اله نجار دو برادر شهید از محله ولاغوز با عضویت بسیجی در یک عملیات در منطقه عملیاتی فاو در سال 65 بواسطه پاتک دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سمیع اله نجار پدر شهیدان سالهاست دار فانی را وداع گفت و مادر شهید در قید حیات هستند و از دلتنگی های خود نسبت به فرزندانشان برایمان می گویند.

تصاویری از این دیدار:

عکاس: علی کیانی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.