1396-08-25 11:35
1426
0
46630
با حضور برجسته استان گلستان؛

محفل انس با قرآن کریم در کردکوی برگزار می شود

محفل انس با قرآن کریم با حضور اقشار مختلف مردم بمناسبت رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) در کردکوی برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ محفل انس با قرآن کریم با حضور اقشار مختلف مردم بمناسبت رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) در کردکوی برگزار می شود.

استاد محمدی نژاد قاری برجسته استان گلستان و تعدادی از قاریان و حافظان نمونه شهرستان کردکوی در این محفل نورانی به تلاوت آیانی نورانی و معنوی کلام الله مجید خواهند پرداخت.

زمان برگزاری مراسم: پنجشنبه 25 آبان ماه همراه با نماز مغرب و عشاء

مکان برگزاری مراسم: مسجد بقیه الله الاعظم (عج) شاهکوهی ها محله عباس آباد

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی، دارالقرآن آموزش و پرورش شهرستان کردکوی، موسسه قرآنی هدایت و شورای فرهنگی مسجد بقیه الله الاعظم (عج) برگزاری این محفل نورانی و معنوی را بر عهده دارند.

گفتنی است؛ جبهه فعالان قرآنی شهرستان کردکوی با برگزاری کلاسهای آموزش قرآن، برگزاری مراسمات مختلف قرآنی و فرهنگی، برگزاری محفل های انس با قرآن کریم در مساجد، حسینیه ها، تکیه ها و مدارس و دانشگاه ها گام موثر و مفیدی را در جهت ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در شهرستان کردکوی برداشته است.

امید است مسئولان حوزه فرهنگ، آموزش و هنر شهرستان کردکوی در این راه پر خیر و برکت و ارزشمند به یاری جبهه فعالان قرآنی بشتابند و همراه و همگام این عزیزان باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.