1396-06-14 10:24
897
0
43665
مدیر کل فرودگاه‌های گلستان خبر داد؛

بازگشت حجاج گلستانی از 25 شهریور

اولین گروه از زائران گلستانی حج تمتع شنبه 25 شهریور ماه به فرودگاه گرگان وارد خواهد شد .

به گزارش گلستان ما، رامین آذری مدیر کل فرودگاه‌های گلستان با بیان این مطلب در خصوص تمهیدات این فرودگاه برای بازگشت حاجیان ، گفت : امسال با توجه به افزایش تعداد پروازها و زائران حج تمتع ، محدودیت هایی را در پذیرش مستقبلین حجاج خواهیم داشت .

وی با اشاره به محدودیت فضا و اماکن فرودگاهی و آیین های پرشور استقبال از حجاج در استان گلستان گفت : در صورت پذیرش همه مستقبلین ، در هر پرواز با جمعیتی بین 7 تا 10 هزار نفر مواجه خواهیم بود که این امر باعث مختل شدن خدمت رسانی به حجاج و سایر مسافرین پروازهای داخلی خواهد شد . لذا ضمن درخواست از هم استانی های عزیز برای عدم حضور و استقبال در فرودگاه و به جهت ارائه سرویس بهتر به حجاج ، تمهیداتی در این مورد اندیشیده ایم .

رامین آذری در ادامه از تهیه و توزیع کارت هایی برای هر یک از زائران خبر داد و عنوان کرد : این کارت ها قبل از اعزام حجاج در اختیار خانواده های آنها قرار گرفته و با ارائه این کارت ها فقط یک ماشین اجازه ورود به فرودگاه را خواهد داشت .

وی خاطر نشان کرد : اعمال این محدودیت ها در راستای سرویس دهی بهتر به حجاج و خانواده های آنها می باشد ، لذا از شهروندان گلستانی خواست تا با همکاری و رعایت این مورد ، به خدمت رسانی و سرویس دهی به زائران کمک کنند .

وی توضیح داد : عملیات بازگشت حجاج گلستانی از روز شنبه 25 شهریور ماه آغاز و طی مدت ده روز تا سوّم مهر ماه 26 پرواز زائران گلستانی را از مدینه به گرگان منتقل خواهد کرد .

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.