1396-03-02 10:58
1759
0
39371
در پی حضور بیش از 100 درصدی مردم انجام شد!؛

اعتراض کاندیداهای شورای شهر بندرگز به انتخابات + تصویر نامه

جمعی از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر بندرگز در نامه ای اعتراض و شکایت خود را نسبت به نحوه برگزاری انتخابات به مراجع قانونی اعلام کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، کاندیداهای شورای شهر بندرگز در این نامه که به فرماندار، رئیس ستاد اجرایی، رئیس هیئت نظارت بندرگز و رئیس هیئت نظارت استان رو نوشت کردند، گفتند: میزان آراء شهر از حدنصاب و درصد اعلام شده بیشتر بوده، یعنی بیش از 100 درصد شرکت کننده داشته ایم که جای سوال دارد.

همچنین گفتند: خریداری آراء توسط برخی از نفرات منتخب و غیر منتخب برای هیئت اجرایی و نظارت و فرمانداری محرز بوده ولی علی رغم مشاهده این موارد و شکایات و اعتراضات کاندیدها در فرمانداری، هیچ اقدامی صورت نگرفته و به نوعی می توان گفت آرا اخذ شده غیر واقعی بوده است.

آنها ادامه داند: شمارش آراء در بعضی از صندوق ها محل ابهام بوده و طولانی شدن شمارش بعلت خستگی مفرط یا هر عنوان دیگری ممکن است حق و حقوقی از کاندیدای دیگر سهواً ضایع گردیده باشد.

لذا کاندیدا های معترض خواستار بازدید و شمارش مجدد برخی از صندوق های اخذ رای شده اند تا بدینوسیله نسبت به آرای اعلام شده اطمینان حاصل نمایند.

photo ۲۰۱۷-۰۵-۲۲ ۱۳-۱۰-۴۰

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.