1396-02-21 08:53
1589
0
38873

تصاویر/ جشن میلاد امام زمان (عج) در دانشگاه پیام نور گنبد

جشن میلاد منجی عالم بشریت آقا امام زمان(عج) به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گنبد در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، در این مراسم مسئول دفتر امام جمعه گنبد با اشاره به دوران جوانی به عنوان دوران توانمندی و بهار عمر انسان ، که بانشاط  ترین دوران انسان زندگی انسان است اذعان کرد: باید از این دوران به درستی استفاده شود تا فردا دچار افسوس و تاسف نشویم.

حجه الاسلام علی بیات با توجه به آموزه های قرآنی یکی از اتفاقاتی که همه ادیان در آن اتفاق نظر دارند را ظهور موعود عنوان و ازظهور این بزرگوار به عنوان بهار جان ها یاد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به جوانان توصیه کرد که در آستانۀ انتخابات از دین و اعتقادات خود بیشتر مراقبت کنند و بدانند که کسانی هستند که در این دوران شور آنها بر شعورشان غلبه می کند و براحتی از دین و ایمان خود سرمایه گذاری می کنند.
حجه الاسلام بیات رفتار این افراد را خسرانی دانست که مورد توجه قرار گیرد و نباید گذاشت برای رای آوردن فرد مورد نظر از هر حربه ای و ایجاد فضایی که دشمن بخواهد از آن سوء استفاده کند ، بهره برد.

در این مراسم همچنین ریاست دانشگاه پیام نور گنبد در سخنان کوتاهی به عنوان مسئله ظهور منجی به عنوان اعتقاد ادیان و مذاهب مختلف اشاره کرد و در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه در وضعیت اقتصادی خوبی قرار ندارد از دانشجویان برگزار کننده این حشن که با کمترین امکانات این مراسم را برگزار کردند تشکر کرد.

qaboosnameh 1

qaboosnameh 2

qaboosnameh 3

qaboosnameh 4

qaboosnameh 5

qaboosnameh 6

qaboosnameh 7

qaboosnameh 8

qaboosnameh 9

qaboosnameh 10

qaboosnameh 11

qaboosnameh 12

qaboosnameh 13

qaboosnameh 14

qaboosnameh 15

qaboosnameh 16

qaboosnameh 17

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.