1396-02-06 05:55
1835
0
38269
شامگاه گذشته صورت گرفت :

دیدار اعضای هیئت موسس و شورای مرکزی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان با رئیس ستاد ایت الله رئیسی

اعضای هیئت موسس و شورای مرکزی جبهه ی نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان با حجت الاسلام والمسلمین سید محسن طاهری رئیس ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در استان گلستان  دیدار کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از عدالت خواهان ؛ اعضای هیئت موسس و شورای مرکزی جبهه ی نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان با حجت الاسلام والمسلمین سید محسن طاهری رئیس ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در استان گلستان  دیدار و به تبادل نظر و گفتگو پرداختند

در ابتدای این دیدار محمد خادملو رئیس و سید نعیم نریمانی نائب رئیس اول جبهه بر آمادگی جبهه ی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان بر حمایت همه جانبه از آیت الله رئیسی بعنوان کاندیدای اصلح دوازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرده و گزارشی تفصیلی از مفاد مرامنامه و اعضای جبهه به رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در گلستان ارائه نمودند.

بعد از ارائه ی گزارش های لازم از فعالیت ها و برنامه های این جبهه در حمایت از آیت الله رئیسی سید محسن طاهری ضمن استقبال از اعلام موجودیت این جبهه بر لزوم هر چه بیشتر اینگونه فعالیت های مردمی در حمایت از آیت الله رئیسی تاکید داشتند.وی با تأکید بر اینکه رویکرد آیت الله رئیسی در انتخابات رویکردی مردمی بوده بر استفاده ی ویژه از ظرفیت های مادی و معنوی عموم جامعه در حمایت از کاندیدای مورد نظر تاکید کردند.

وی در پایان با توجه به استقبال فعالان سیاسی و اجتماعی برجسته برای عضویت در این جبهه خواستار استفاده از روش دموکراتیک و مردمی برای انتخاب اعضای شورای مرکزی در آینده ای نه چندان دور شدند.در پایان سید محسن طاهری با تأکید بر اینکه خدای متعال شاهد و ناظر بر اعمال یکایک ما در حمایت از کاندیدای اصلح می باشد بر رعایت تقوی سیاسی در عرصه ی رقابت انتخاباتی تاکید نمودند.

گفتنی است اولین جلسه ی رسمی جبهه ی نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان با حضور اعضای هیئت موسس و شورای مرکزی این جبهه در دفتر مرکزی این جبهه در گرگان برگزار گردید.

در این جلسه ارکان اصلی جبهه طی رأی گیری انتخاب شد.

با اکثریت آرای اعضا محمد خادملو بعنوان رئیس،سید نعیم نریمانی بعنوان نائب رئیس اول،عطا قلی کشواد بعنوان نائب رئیس دوم،جلیل تولا بعنوان دبیر و زکریا اشکی بعنوان سخنگوی این جبهه تعیین شدند.

در این جلسه با توافق اکثریت اعضا اولین اولویت کوتاه مدت این جبهه حمایت از آیت الله سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری تعیین گردید.

و بنا شد این جبهه به صورت مستقل اقدام به تشکیل ستاد های مردمی در شهر های مختلف استان گلستان با تبعیت از سیاست های کلی ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در گلستان نماید

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.