1396-01-04 20:04
1454
0
36990

نام نویسی 67 نفر در روز پنجم ثبت نام انتخابات شوراها در آزادشهر

پنجمین روز ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستای آزادشهر نیز در روز جمعه  به مانند دیگر روزها انجام شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، در این روز در شهرستان آزادشهر 39 نفر برای ثبت نام به فرمانداری و بخشداری بخش چشمه ساران آمدند.

از این تعداد 5 نفر در بخش چشمه ساران و 25 نفر در بخش مرکز ثبت نام کردند.

آمار ثبت نامی های امروز آزادشهر ۹ نفر بود. لازم به ذکر است که ثبت نامی های روز گذشته آزادشهر ۸ نفر بوده است. با این حساب برای شهر آزادشهر تاکنون ۴۵ نفر می باشد. اما تعداد افراد مراجعه کننده برای ثبت نام که به علت ناقص بودن پرونده اسم آنها در لیست ثبت نامی ها نیامده است ۳ نفر می باشند. در کل ۴۸ نفر به فرمانداری برای ثبت نام برای شهر آزادشهر آمده اند.

آمار ثبت نامی های شهر نوده خاندوز در امروز ۴ نفر است. آمار دیروز ثبت نام در نوده ۲ نفر می باشد که در کل ۱۰ نفر تاکنون برای شورای شهر نوده ثبت نام کرده اند.

آمار ثبت نام نگین شهر در امروز ۱ نفر بوده است. دیروز نیز ۲ نفر برای نگین شهر ثبت نام کردند. در کل در نگین شهر ۱۳ نفر ثبت ام کرده اند.

تا پایان وقت امروز ۲۲۷ نفر در شوراهای شهر و روستای آزادشهر ثبت نام کرده اند.

از تعداد كل ٢٢٧ نفر داوطلب ١٠ نفر خانم ثبت نام كرده اند كه ٦ نفر آنها مربوط به داوطلبين شوراي شهر آزادشهر مي باشد.

از این بین ۱۰۹ نفر برای روستاهای بخش مرکزی، ۵۳ نفر برای روستاهای چشمه ساران و ۶۸ نفر برای ۳ شهر آزادشهر، نگین شهر و نوده خادوز است.

از تعداد ٦٨ نفر داوطلبين شوراي شهر ١٧ نفر داراي مدرك تحصيلي فوق ليسانس ، ٤٣ نفر داراي مدرك تحصيلي ليسانس ، ٦ نفر داراي مدرك تحصيلي فوق ديپلم و ٢ نفر داراي مدرك تحصيلي سطح ١ حوزه علميه مي باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.