1396-01-02 19:34
1953
0
36892
متقاضیان شورای روستا هر چه سریعتر ثبت نام کنند؛

نکات کلیدی فرماندار گرگان در روز سوم ثبت نام کاندیداهای شوراها

فرماندار گرگان در حاشیه روز سوم ثبت نام کاندیداهای شوراها نکات مهمی را اطلاع رسانی کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ سید عباس حسینی، فرماندار گرگان، در حاشیه روز سوم ثبت نام کاندیداهای  شوراها ضمن بازدید از اتاق خبرنگاران و بررسی روند اطلاع رسانی، از اصحاب رسانه قدردانی کرد.

وی از خبرنگاران خواست تا ضمن افزایش شور انتخاباتی به اطلاع رسانی دقیق و بدون شائبه پرداخته و از متقاضیان ثبت نام در شورای شهر و روستا دعوت بعمل آورند.

حسینی از اهتمام و توجه ویژه فرمانداری به شورای روستاها خبر داد و افزود: متقاضیان شورای روستاها بوِزه روستاهای بخش بهاران هر چه سریعتر برای ثبت نام و کاندیداتوری خود اقدام کنند چرا که زمان ثبت نام به هیچ وجه تمدید نمی شود.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: کاندیداهای شورای روستا برای ثبت نام اولیه کافی است که فرم خوداظهاری ارائه کنند و همراه نداشتن گواهی عدم سوء پیشینه مانع ثبت نام آنها نمی شود و آنها مهلت دارند که این گواهی را تا پایان بررسی صلاحیت ها(بعد از انجام ثبت نام) ارائه کنند.

وی تأکید کرد: هر روستایی به صورت مستقل سعی کند در حوزه انتخابیه خود کاندیدا داشته باشد در غیر این صورت شورا در روستای آنها تشکیل نمی شود و آنها به اجبار تحت وکالت روستای مجاور خود در می آیند بنابراین سعی کنند هر چه سریعتر برای ثبت نام اقدام کنند.

حسینی همچنین تصریح کرد: ثبت نام کاندیداها طبق مُر صریح قانون تا پایان ساعت اداری(ساعت 16 بعدازظهر) روز ششم فروردین ادامه خواهد داشت و تمدید نمی شود لذا متقاضیان ثبت نام ها را به روز آخر نکشانند.

فرماندار گرگان در پایان ابراز کرد: تعیین صلاحیت نهایی فصل الخطاب است و مرحله ثبت نام به معنای تائید هیچ داوطلبی نیست و تبلیغات پیش از تائید صلاحیت ها تخلف محسوب می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.