1395-11-11 09:10
1460
0
34457
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مردم ایران در دهه فجر ظلم و خیانت را به زباله دان تاریخ ریختند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در دهه فجر مردم هرآنچه که از ظلم، ستم، جنایات و خیانت دیده بوند آن را به زباله دان تاریخ ریختند و آفتاب روشنی را مشاهده کردند.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: فرا رسیدن ایام الله دهه فجر برای ملت ایران دهه مهم تاریخی، سرنوشت ساز، خاطره انگیز و پر پیام است.

وی افزود: با همت مردم بزرگ ایران و به رهبری امام خمینی(رحمه الله علیه) یک حکومت مستبد ظالم دو هزار و 500 ساله سقوط کرد و یک حکومت دینی به معنای جمهوری اسلامی ایران به بار نشست.

حجت الاسلام ولی نژاد اظهارداشت: در دهه فجر مردم هرآنچه که از ظلم، ستم، جنایات و خیانت دیده بودند آن را به زباله دان تاریخ ریختند و آفتاب روشنی را مشاهده کردند و محصول تلاش 15 ساله خود را دیدند.

وی با بیان اینکه در دهه فجر مردم شاهد زحمات و ایثار شهدا و خانواده شهدا بودند، تصریح کرد: مردم  توانستند پایه های استکبار را به لرزه در بیاورند و شاهد شروع حکومت دینی و آغاز یک حکومت ارزشی و معنوی با رهبری آیت الله  خمینی باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با فرا رسیدن دهه فجر مردم عملکرد، زحمات و فداکاری شهدا و ایثارگران و سقوط دودمان پهلوی و بیرون راندن آمریکا از کشور را به جشن خواهند نشست.

وی افزود: با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر مردم نظام جمهوری اسلامی ایران به آمریکا و مابقی کشور ها پیام خواهند داد که این ملت همچنان نسبت به آرمان های شهدا و رهبری نظام وفادار است و همچنان پای انقلاب ایستاده است و فداکاری می کند و از انقلاب اسلامی حمایت، دفاع و صیانت می کند.

حجت الاسلام ولی نژاد اظهارداشت: یکی دیگر از پیام های مردم در دهه فجر به آمریکا این است که امیدی برای برگشت نداشته باشد و این ملت در سال 57 تصمیم گرفت پای آمریکا و اسرائیل را برای همیشه از این کشور قطع کند.

وی تصریح کرد: وفاداری به رهبر معظم انقلاب، ولایی و پایبند بودن به آرمان های انقلاب از دیگر پیام های ایام الله دهه فجر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با فرا رسیدن دهه فجر نشان داده می شود که نام شهدا، رزمندگان، ایثارگران و مجاهدین همچنان در این کشور بلند آوازه است و به زیبایی می درخشد.

وی افزود: مردم انقلاب اسلامی ایران عهد و پیمان بسته اند که از راه و آرمان امام خمینی (رحمه الله علیه) دفاع و 22 بهمن را هرچه باشکوه تر برگزار کنند و فریادشان را بلندتر بر سر آمریکا بزنند و تصمیم گرفته اند در راهپیمایی 22 بهمن به عالم و اسرائیل بگویند این ملت همچنان ملت 42 و 57 است و ملت صبور و وفادار به انقلاب است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.