1395-03-02 18:08
1240
1
32377

تصاویر/ همایش تخصصی توسعه رامیان بر پایه ایده های جوانان

همایش توسعه تخصصی شهرستان رامیان بر پایه ایده های جوانان، پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری در سالم همایشهای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، همایش توسعه تخصصی شهرستان رامیان بر پایه ایده های جوانان پیش از ظهر امروز با حضور صادقلو فرماندار رامیان، کریمی مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، باقری مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری، نصیبی مشاور استاندار در حوزه جوانان، رجبلو مشاور استاندار در امور ورزش و جوانان، یازرلو عضو شورای عالی آموزش و پرورش کشور، حسینی معاون فرماندار،ب خشداران مرکزی و فندرسک، روسای ادارات و جمعی از جوانان فرهیخته شهرستان در محل مجتمع فرهنگی هنری ادارهفرهنگ و ارشادسلامی رامیان برگزار شد.

در این همایش «فاطمه یازرلو»، «پوریا بای» و «علی خسروی» رئیس دانشگاه پیام نور رامیان به ارائه مقالات خود پرداختند و دکتر عبدالرضا بای مطالبی در خصوص وضعیت جمعیت و توسعه منابع انسانی ارائه کرد و در پایان از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، بیش از 50 مقاله در حوزه های توسعه نیروی انسانی، توسعه گردشگری، مدیریت و برنامه ریزی شهری و روستایی، کشاورزی و محیط زیست،صنعت و کشاورزی و صنعت ،معدن و تجارت به دبیرخانه همایش ارسال شده بود.

tosesharram1

tosesharram2

tosesharram3

tosesharram4

tosesharram5

tosesharram6

tosesharram7

tosesharram8

tosesharram9

tosesharram10

tosesharram11

tosesharram12

tosesharram13

tosesharram14

tosesharram15

tosesharram16

tosesharram17

tosesharram18

tosesharram19

tosesharram20

tosesharram22

tosesharram23

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.