1395-02-14 06:57
1858
0
31400
با حضور فرهنگیان برگزار شد؛

صبحگاه مشترک در اداره آموزش و پرورش علی آباد کتول + تصاویر

به مناسبت گرامیداشت مقام معلم و پاسداشت هفته معلم صبحگاه مشترک با حضور مسئولین شهرستانی در اداره آموزش و پرورش علی آباد کتول برگزار شد.

 به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، در این مراسم که فرماندار ، بخشدار، اعضای شورای اسلامی شهر و تعدادی از مسئولین ارادات و نهادهای شهرستان علی آباد کتول حضور داشتند، نسبت به مقام والای معلم ادای احترام شد. 

احمد تجری مفرد رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول در این مراسم با گرامیداشت هفته معلم و روز ملی خلیج فارس از همه فداکاران عرصه تعلیم و تربیت قدردانی کرد و گفت: حقیقتاً شغل معلمی از مشاغل خطیر و سخت در جامعه است. این عزیزان پرورش نسل بعدی جامعه را در دست دارند و هر گونه تلاش برای ارتقاء زندگی این بزرگواران مورد قدردانی است.

محمد علی علمشاهی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان نیز با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری، این هفته را هفته قدردانی از زحمات و فداکاری های قشر فهیم و فرهیخته معلمان دانست و گفت: حرکت در مسیر پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی مرهون فداکاری ها و دلسوزی های فرهنگیان است.

امیدواریم نسل های آینده مرهون و قدردان زحمات معلمان و مربیان خود باشند. در ادامه فرماندار به همراه مدیر آموزش و پرورش و چند تن از مسئولین ادارات برای نواختن زنگ سپاس در تعدادی از مدارس شهرستان حضور یافتند.

03

03

03

03

03

03

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.