1394-11-20 13:58
1507
0
27321

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر شهرستان آزادشهر

دانش آموزان مکلف مدارس ابتدایی این شهرستان رسیدن به سن تکلیف خود را بصورت متمرکز در مصلی نماز جمعه جشن گرفتند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، حجت الاسلام علی محمد بیات مدیرحوزه علمیه الغدیر آزادشهر در این مراسم بااشاره به سن تکلیف بعنوان یکی از مهمترین دوران زندگی هر فرد گفت: رسیدن به سن تکلیف انسان را وارد مرحله جدیدی از زندگی می کند و مسئولیت پذیری در این دوران بیشتر می شود.وی سن تکلیف برای دختران را 9سال قمری و برای پسران 15سال قمری بیان کرد.

آنگاه حبیب شفایی فرماندار آزادشهر هم در جمع دانش آموزان مکلف این شهرستان، توکل به خدا در امور و احترام به والدین را موجب سعادت دنیوی و اخروی انسانها و از ـدکیدات دین مبین اسلام بیان کرد و از دانش اموزان مکلف خواست تا از این پس در انجام امور دینی و رعایت مسائل شرعی کوشا باشند.

در ادامه مهدی مفیدی مدیر آموزش و پرورش آزادشهر هم برگزاری متمرکز جشن تکلیف برای دانش آموزان را موجب افزایش سطح آگاهی آنان از مسائل و احکام شرعی بیان کرد و افزود: با همین هدف تعداد 500 دانش آموز دختر مقطع ابتدایی رسیدن به سن تکلیف خود را در مصلی نمازجمعه جشن گرفتند تا با خاطره ای به یادماندنی وارد مرحله جدیدی از زندگی خود شوند.

این مراسم با اجرای سرود،قرائت دیکلمه،نمایش باموضوع نماز و تکلیف و اهدای جوایز همراه بود.

در پایان هم دانش آموزان اولین نماز واجب خود را به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا اطهری امام جمعه نگین شهر اقامه کردند.

40

40

40

40

40

40

40

40

40

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.