1394-11-16 14:53
942
0
27153
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برپا شد؛

تصاویر / نخستین نمایشگاه فروش آثار هنری هنرمندان تجسمی علی آبادکتول

نخستین نمایشگاه فروش آثار طراحی و نقاشی روی سفال، کاشی و کوزه به مناسبت دهه مبارک فجر در سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگی و هنری علی آبادکتول افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما ؛حسن دیلم رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه در گفتگو با زرین نامه هنر را خوب نگریستن همراه با عقلانیت و دقت در محیط پیرامون و نعمت های خداوند دانست و گفت: خداوند یگانه هنرمندی است که تابلوی طبیعت را خلق کرد که هر کدام از فصل ها در قالب آن دارای زیبایی خاصی هستند.

وی با بیان اینکه هنرمندان تلاش دارند با خلق آثاری از زیبایی های طبیعت، نعمت های خداوند را به ما یاد آوری کنند، عنوان کرد: در این نمایشگاه 60 اثر طراحی و نقاشی روی سفال، کاشی و کوزه از 25 هنرمند توانمند شهرستان علی آباد کتول بعد از کارشناسی قیمت گذاری شده و درمعرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

دیلم افزود: این نمایشگاه بمدت 8 روز در ایام الله دهه مبارک فجر در سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر آماده بازدید دوستداران هنر و شهروندان این شهرستان است.

گفتنی است؛ مراسم افتتاحیه این نمایشگاه نیز با حضور روسای ادارات، شورای اسلامی شهر، هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی و مدیران آموزشگاه های آزاد هنری این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.