1394-03-21 11:58
1705
1
15968

تصاویر/ مهر تایید دانش آموزان کردکویی پای “گزاره برگ ملی هسته ای”

دانش آموزان ولایتمدار دبیرستان دخترانه شهید علی میاندره شهرستان کردکوی مهر تایید خود را پای گزاره برگ هسته ای ملت ایران درج نمودند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، چندی پیش گزاره برگ مردمی ملت ایران برای مذاکرات هسته ای که خطاب به مردم جهان و تیم مذاکره کننده منتشر شد که در آن به ۶ اصل اساسی و مهم اشاره شد که خواست ملت ایران است.

در این گزاره برگ ملی بر لغو یک باره تحریمها، تقویت دستاوردهای هسته ای، استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای، عدم نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی و چند نکته مهم دیگر اشاره کردند.

دانش آموزان ولایتمدار دبیرستان دخترانه شهید علی میاندره شهرستان کردکوی مهر تایید خود را پای گزاره برگ هسته ای ملت ایران درج نمودند.

ما دانش آموزان بسیجی دبیرستان شهید میاندره شهرستان کردکوی با تأسی به رهبر فرزانه و حکیم خود و با تاکید بر مواضع صریح مقامات عالی کشور با انتشار گزاره برگ، شرط هرگونه توافق هسته ای را رعایت این اصول می دانیم.

در پی اوج گیری بحث مذاکرات هسته ای و سخنان صریح، قاطع و انقلابی رهبر معظم انقلاب که بایستی فصل الخطاب و به عنوان راهبرد اصلی تیم مذاکره کننده در مذاکرات هسته ای باشد و همچنین یاوه گویی ها و گردن کشی های بیش از پیش استکبار جهانی و ایادی گرگ صفت آن که زبان آنها از همیشه درازتر شده است، دانش آموزان بسیجی دبیرستان شهید میاندره شهرستان کردکویطی بیانیه ای، دیدگاه ها، مواضع و خواسته های بحق خود در این رابطه را اعلام کردند.

متن بیانیه دانش آموزان بسیجی دبیرستان شهید میاندره شهرستان کردکویبدین شرح است:

DSC00397

DSC00400

DSC00402

DSC00405

DSC00409

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.