1393-11-07 03:59
7363
5
9493
طبق شنیده ها ؛

تغییرات احتمالی در استانداری گلستان در پی احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی در دولت یازدهم !

با توجه به احیا سازمان مدیریت وبرنامه ریزی احتمال جابجایی مرگدری با نیاوند ، جمالی یا بیانی با غفاری و ریاست غفاری بر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان وجود دارد.

به گزارش گلستان ما ؛ به دلیل احیا مجدد سازمان مدیریت و برنامه ریزی و احتمال ادغام یکی دو معاونت استانداری در این سازمان احتمالا باید شاهد تغییرات جدیدی در استانداری گلستان باشیم .

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از ادغام دو سازمان به عناوین، سازمان امور اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه مطابق مصوبه ۱۶ اسفند ۱۳۷۸ شورای عالی اداری تأسیس و در ۱۷ تیر ۱۳۷۹ نمودار تشکیلاتی آن تصویب و به اجرا در آمد.

پس از انحلال این سازمان در 18 تیر سال ۱۳۸۶ به دستور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور وقت ٬ معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی تاسیس و بخشی از وظایف آن را به عهده گرفت.

اما با آغاز کار دولت حسن روحانی، زمزمه های احیاء این سازمان شنیده میشد و در نهایت در ۱۹ آبان ۱۳۹۳، با دستور رئیس جمهور و تصویب شورای عالی اداری با ادغام دو معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور احیاء گردید.

همچنین در تاریخ ۸ دی ماه سال ۱۳۹۳ حسن روحانی در اجرای اصل ۱۲۶ قانون اساسی طی حکم جدید محمدباقر نوبخت را به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور منصوب کرد.

میزان اختیارات، صلاحیت ها و چگونگی ارتباط و تعامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها و استانداری ها در جلسه مشترکی که بین رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزیر کشور برگزار می شود، تعیین می گردد.

حال با توجه به این موارد شاهد تغییرات اساسی در ستاد استانداری گلستان خواهیم بود .

گفته می شود با توجه به اختلافاتی که بین استاندار گلستان و نیاوند معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وجود دارد و از طرفی با توجه به احتمال حضور نیاوند در عرصه انتخابات آینده مجلس و ائتلاف وی با افراد و گروههای مختلف ، علی مرگدری معاون فعلی برنامه ریزی جایگزین وی خواهد شد .

همچنین غفاری مدیر کل اداری مالی فعلی استانداری گلستان به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان منصوب خواهد شد.

از مجتبی جمالی فرماندار فعلی کردکوی و علی اصغر بیانی قائم مقام شهرداری گرگان به عنوان جایگزین های احتمالی غفاری برای تصاحب سمت مدیر کل اداری مالی استانداری گلستان نام می برند .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

صالح آسمانی

مبارکت باشه جناب غفاری/مدیر خوب ومدبر

0
0
پاسخ
1393-11-07 05:18
قره سو

اگر خبر ریاست سازمان مدیریت برای این بنده خدایی که نامبردید درست باشه باید آیه استرجاع را خواند .تخصص این آدم که در دولت قبل دراستانهای مختلف مدیر کل بوده ونحوه دریافت ابلاغ مسئولیتهاش رودر دولت قبل بررسی کنیدتا به عمق فاجعه پی ببرید،انشاالله مبارک اصلاحاتیون باشه .بهتر ازاین به اصولگرایان نمیشد خدمت کرد.آفرین بر . . .عباس آباد با این همه شایستگی و. . .

0
0
پاسخ
1393-11-07 08:58
صالح آسمانی

برادر من ، آقای قره سووقتی شناختی روی آقای غفاری نداری مجبوری نظر منفی بذاری... ظاهر آدمها که ملاک قضاوت نیست... غفاری آدم مثبتیه فقط ظاهرش کمی خشکه... ما از نزدیک در استانداری با ایشان داریم کار میکنیم. من یک نیروی معمولی قراردادی هستم ولی همیشه بمن کمک کرد و دلگرمی داد و در اتاقش بروی همه باز بود چیزی که در دوران برخی مدیران قبلی ممکن نبود... از اونایی بترس که توی رویت میخندن و به پنبه سر میبرند... غفاری بانکیه و کلی از نظر مالی وقتی که به استانداری با دعوت استاندار آمد ضرر کرد...

0
0
پاسخ
1393-11-07 16:13
صالح آسمانی

گلستان ما چرا پاسخ منو به آقای قره سو درج نکردی؟ لطفا درج کنین .

0
0
پاسخ
1393-11-08 10:26
کمال

http://shahedefarda.ir/?p=81102حتما بخونید و اگر تونستید منتشر کنید هر چند شما کارتون فقط شایعه پراکنیهواقعا که

0
0
پاسخ
1393-11-14 18:14

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.