1398-06-23 05:44
2127
0
65438

دختر آبی ؛ طرحی که ۵ ماه زودتر لو رفت

حمله همه جانبه یک جریان سیاسی داخل به همراه اپوزوسیون خارج نشین به ماجرای دختر آبی علیرغم کذب بودن اصل موضوع و‌تحریف واقعیت ماجرا نشان می دهد که برای این سناریو ماهها و شاید سالها فکر شده است.

به گزارش گلستان ما ؛ روزانه دهها نفر مانند دختر آبی در این کشور با شکل های مختلف و به بهانه هایی جدی تر و مهمتر نظیر معیشت ، عشق و عاطفه ، بیکاری و بی پولی و .. ممکن است دست به چنین اقداماتی بزنند ، هر چند خودکشی مورد تایید نیست .

اما حمله همه جانبه یک جریان سیاسی داخل به همراه اپوزوسیون خارج نشین به ماجرای دختر آبی علیرغم کذب بودن اصل موضوع و‌تحریف واقعیت ماجرا نشان می دهد که برای این سناریو ماهها و شاید سالها فکر شده است.

رگه هایی از این دوراندیشی سیاسی را می توان در صحبتهای پروانه سلحشوری نماینده لیست بی بی سی تهران در مجلس شورای اسلامی که این ماجرا را شبیه جرقه انقلاب تونس دانست و ‌مردم را به اردوکشی خیابانی دعوت ، جستجو کرد.

پیشتر نیز مصطفی تاج زاده گفته بود که مردم ایران آلزایمر دارند و هر کاری که با آنها بکنیم نهایتا باز به ما رای خواهند داد ، عباس عبدی و سعید حجاریان نیز از تئوریسین های جبهه اصلاحات اخیرا پالس هایی در خصوص آشفتگی در سپهر سیاسی ایران در آستانه انتخابات را داده بودند.

اما یک منبع نزدیک به جبهه اصلاحات عنوان کرد که طرح دختر آبی قرار بوده نزدیک به انتخابات مجلس ۹۸ در دوم اسفندماه اجرا شود تا صندوق های رای را به نفع اصلاح طلبان پر کند .

شواهد نیز درستی این مدعا را ثابت می کند ، این جریان بعد از شش سال حضور در دولت روحانی و گرفتن اکثر کرسی های دولت و مجلس دست خالی در تامین معیشت مردم ، حل مشکل بیکاری ،رسیدگی به مردم مناطق محروم و مستضعف و کارنامه ای سنگین در فسادهای اخلاقی ، مالی و فرهنگی دارد.

حال با کمک سلبریتی ها که به گفته سعید حجاریان باید حرفمان را از زبان این تریبون های اجاره ای بزنیم ، البته از هول حلیم توی دیگ افتاده و این ماجرا پنج ماه زودتر اتفاق افتاده و کارکرد آن تا زمان انتخابات از بین می رود .

اما این موضوع باید باعث هوشیاری نظام و مراجع نظارتی بشود که جریان غربگرای داخلی با اپوزوسیون منقل نشین خارج اینگونه هماهنگ‌و یک‌دست بوده و ابایی از ضربه زدن به نظام ندارند .

رسانه های انقلابی ، خانواده های شهدا و ایثارگران و‌کسانی که دل در گرو انقلاب دارند نیز به هوش باشند ، انسجام رسانه ای در شبکه های اجتماعی را از تیم جریان مقابل یاد بگیرند که چطور در یک موضوع تحریف شده اینچنین هماهنگ بوده و کورکورانه از یکدیگر حمایت می کنند .

دیر بجنبیم باید روحانی و اصلاح طلبان این شبکه اختاپوسی کثیف را تا سالها تحمل کنیم ، سالهایی که به دلیل بی تدبیری ، فساد ، دزدی ، رانتخواری و حرام خواری کمر مردم را خواهند شکست و سر امام جامعه را به نیزه ها خواهند سپرد.

نویسنده : خسرو رحمانی

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.