1398-06-11 09:46
2391
0
65239
خیرین همت کنند تا خانه ای ساخته شود:

شهروند کردکویی که بیش از ۱۰ سال در چادر زندگی می کند + تصاویر

یک شهروند کردکویی در برهه های مختلف توسط برخی نهاد ها مورد توجه قرار گرفت، ولی علیرغم تلاش های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و برخی خیرین مسکن ساز، پس از حدود پنج ماه پیگیری مستمر، به دلیل مشکلاتی موفق به دریافت وام مسکن نشد و در طی این سالها در گرما و سرما و باران در چادر و با حداقل امکانات زندگی می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ حجت الاسلام مسلمی عقیلی مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کردکوی شهروندی را به پایگاه خبری تحلیلی رادکانا معرفی کرد که بیش از ۱۰ سال است که در چادر زندگی می کند.

این شهروند کردکویی اگرچه در برهه های مختلف توسط برخی نهاد ها مورد توجه قرار گرفت، ولی علیرغم تلاش های خالصانه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و برخی خیرین مسکن ساز، پس از حدود پنج ماه پیگیری مستمر، به دلیل مشکلاتی موفق به دریافت وام مسکن نشد.

البته مجموعه شهرداری و خیرین، برخی اقلام مورد نیاز مسکن را همچون سیمان و ماسه فراهم کردند، ولی با توجه به مشکلات شدید مالی، توان ساخت کامل منزل را ندارد.

ناگفته نماند که بخاطر شرایط سنی، نتوانست تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیره و در طی این سالها در گرما و سرما و باران در چادر و با حداقل امکانات زندگی می کند.

لذا طبق وظیفه انسانی که امیر المؤمنین علی (ع) در نامه به مالک اشتر فرمود، مردم یا برادران دینی تو هستند و یا همچون تو انسانند، بر آن شدیم که گامی برداشته و این بنده خدا رو از بلاتکلیفی در بیاوریم.

خیرین می توانند جهت هماهنگی های بیشتر به حجت الاسلام عقیلی مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کردکوی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.