1398-05-20 11:11
1858
0
64896
روزبهان در بازدید از گلستان ما مطرح کرد :

از زحمات گلستان ما تشکر می کنم / برای استانداری گیلان مطرح شدم اما به گلستان تعهد کاری دارم/ رسانه ها به داد خلیج گرگان برسند

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان گفت : به سایت گلستان ما گهگاهی سرک می کشم و مطالب و اخبار آن را دنبال می کنم و از حساسیتی که نسبت به مسائل استان دارید و زحمتی که می کشید تشکر می کنم.

به گزارش گلستان ما به نقل از گلستان ما ، محمد ولی روزبهان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما به مناسبت هفته خبرنگار اظهار کرد : رسانه نقش زیادی در توسعه کشور و استان دارد و داشتن رسانه های قوی از مشخصه های کشورهای توسعه یافته است .

روزبهان افزود : هم توسعه رسانه را به اوج می رساند و هم رسانه قدرتمند با شفافیت سازی به توسعه کمک خواهد کرد، رسانه باعث تقویت و اصلاح رویه های خواهد شد.

وی تصریح کرد : به سایت گلستان ما گهگاهی سرک می کشم و مطالب و اخبار آن را دنبال می کنم و از حساسیتی که نسبت به مسائل استان دارید و زحمتی که می کشید ، تشکر می کنم.

روزبهان تاکید کرد : آمده ام تا برای استان کاری بکنیم برای همین از همان روزهای اول تمام زندگی ام را به گرگان آوردم و حتی به فرزندم گفتم کنکور همین جا را بزند ، من یک تعهدی به این استان دارم و دوست ندارم بروم و قطعا بحث هایی که در خصوص استانداری گیلان در مورد من مطرح است نمی تواند انگیزه خدمت من در این استان را کم کند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان خاطرنشان کرد : ما اخیرا در رویکرد خود را در شورای توسعه و برنامه ریزی تغییر دادیم و به این وادی رفتیم که ظرفیت های استان چیست و چکار باید کرد ، در این رویکرد به این فکر می کنیم که برای توسعه نباید زحمت کشید ، همین که زمینه های آن را فراهم کنیم توسعه حاصل می شود .

روزبهان با بیان اینکه وظیفه ما راهبری توسعه است نه نظارت ، بیان کرد : ما دو موضوع مهم در استان داریم که یکی از آنها اتصال شرق به غرب دریای خزر می تواند برای گلستان معدن اکسیژن باشد و می‌تواند جذب گردشگران به استان را افزایش دهد.

وی تاکید کرد: موزه روستایی قرق ، تولید زنجیره مرغ چیکا که ۱۲۰۰ شغل ایجاد می کند و سرمایه گذاری در قسمت هتل سازی از جمله مواردی است که در استان ظرفیت زیادی وجود دارد .

روزبهان خاطرنشان کرد : خلیج گرگان و مسائل مربوط به آن هم برای استان خیلی مهم است و رسانه ها نیز باید به این موضوع اهمیت دهند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.