1398-02-14 06:07
2457
0
62992
دو روز پیش رخ داد :

جزئیات جدید از سوء قصد به بازرس صنعت و معدن در آق قلا / فاصله دو سانتی چاقو تا قلب بازرس !

روز چهارشنبه 11 اردیبهشت بِه يكي از بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان با چاقو حمله شد به طوری که ريه چپ وی سوراخ و از آب پر شده و چاقو بِه فاصله دو سانت از قلب فاصله داشته .

به گزارش گلستان ما ؛ در ساعت ۱۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ١٣٩٨/٠٢/١١ بِه يكي از بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان در شهرستان اق قلا بِه نام "حميدرضا سلامتي " بصورت ناجوانمردانه اي و بوسيله چاقو حمله شد.

براي پيگيري موضوع بِه بيمارستان ٥ آذر گرگان رفتيم تا ضمن اطلاع از حال ايشان موضوع را از زبان خودش بپرسيم.

حميدرضا سلامتي در وضعيت مطلوبي نبود ولی در تشریح حادثه گفت :

در ساعت فوق الذكر در حال بازرسي در شهر بوده كه در نقطه اي از شهر و نزديك پل جديد رودخانه شهرستان اق قلا متوجه شدم كه خودرويي جلوي خودرو من پيچید و فردي بِه من نزديك شده و بِا اسم بردن از نام فاميلي ام از من دعوت كرد تا بِه درون خودرو اش بروم تا در خصوص موضوعي بِا هم گفتگو کنیم.

من اصلا منتظر چنين پيشامدي نبودم لذا دعوت اين فرد را پذیرفته و وارد خودرو شدم و بِه محض نشستن داخل خودرو ، فرد راننده يك چاقو بِه سينه ام فرو كرد و مجددا تلاش كرد تا كار را تمام كند كه بِا مقاومت من روبرو شد .

ضاربین چون بِه هدف خود نرسيدند، بِا درگيري فيزيكي بِا مهاجمان كه سه ضارب (يك راننده و دو سرنشين در عقب خودرو) انها من را بِه بيرون ماشين پرت نموده و متواري شدند .

با همان وضعيت خون ريزي شديد بِا خودرو خود بِه بيمارستان صياد شيرازي گرگان مراجعه نمودم .

photo 2019 05 03 10 09 06 3

یکی از همکاران سلامتی در ادامه به خبرنگار ما گفت : 

پزشكان جهت تصوير برداري بِا اين وضعيت زخم باز مضروب را بِه بيمارستان ٥ آذر ميفرستند و ايشان تقاضا مي كند كه اگر امكان دارد در همين بيمارستان ٥ آذر بستري شود كه بالإجبار بِا همين وضعيت وخيم مي بايست بِه بيمارستان صياد مراجعه و إعلام رضايت براي ترخيص مي نمود و مجددا بِه بيمارستان ٥ آذر مراجعه و در اورژانس بستري شود .

بررسي ها نشان مي دهد كه ريه چپ ايشان سوراخ و از آب پر شده و چاقو بِه فاصله دو سانت از قلب فاصله داشته است .

ضمن ارزوي سلامتي براي همكار عزيزمان ، خواستار پيگيري قضائي و انتظامي جدي در اين خصوص هستيم تا از بروز اتفاقات ناگوار اينچنيني جلوگيري شود .

در اخبار هر روز از وضعيت بازار انتقاد مي شود ، اما هيچ وقت گفته نمي شود  ؛ حقوق ناچيز تمامي بازرسان ، أعم از بازرسين اصناف و بازرسين سازمان حمايت از حقوق مصرف كنندگان و توليدكنندگان و فقدان امنيت جاني و مالي و شغلي و مضافا فقدان قوانين قوي براي برخورد بِا عوامل گرانفروشي و تقلب در كسب و كم فروشي و قاچاق كالا و عدم حمايت مناسب از اين قشر باعث بوجود آمدن اين وضعيت گرديده است.

اميدوارم كه مانند هميشه بازرسين عزيز با هم متحد گرديده تا شرايطي براي تامين ، امنيت شغلي ، مالي ، جاني تمامي بازرسين فراهم شود.

photo 2019 05 03 10 09 06 2

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.