1398-01-20 08:23
1887
1
62442
نماینده مردم رامیان و آزادشهر:

ابراهیمی: سپاه متعلق به ملت است / باتمام وجود از اين نهاد مقدس انقلابي دفاع ميكنم / پیوستن به fatf با این اقدام امریکا دیگر معنا ندارد

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس گفت: از اين نهاد مقدس انقلابي باتمام وجودم دفاع مي كنم و نفرت و انزجار خود را از آمريكا اعلام مي نمایم.

علیرضا ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما ضمن محكوم كردن اقدام ترامپ در تروريستي خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، اظهارکرد: روز گذشته دولت نابخرد ترامپ، یک سازمان مردمی و نهاد انقلابی که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون خدمات زیادی را به مردم ارائه کرده است سازمان تروریستی اعلام کرد .

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اقدام امریکا تعدی به قانون اساسی یک کشور است، گفت: امریکا سال ها است که خباثت های بسیاری را بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داده است و در منطقه گروه های تروریستی زیادی را رشد داده و حمایت کرده است.

وی اذعان داشت: از زمانی که سپاه و جمهوری اسلامی در حال مبارزه با تروریست در منطقه است و بزرگترین مبارزات را با تروریست ها این نهاد مقدس انجام داده که امریکا تنها راه برای خارج کردن این نهاد از مسیر اصلی خودش را این اقدام شنیع دیده بود.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه همه ملت، گروه های سیاسی ، اقوام و مذاهب بر سر آرمان های بلند انقلاب اسلامی و دفاع از این نهاد انقلابی ایستاده اند ، گفت: سپاه متعلق به مردم و شهداء و ... است و به سادگی به دست نیامده که به راحتی رها شود همه نمایندگان مجلس با پوشیدن لباس این نهاد مقدس در مجلس حمایت قاطع خود را اعلام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی با سپاه مقتدر به اوج شکوفایی خواهد رسید ، گفت: پیوستن به fatf  با این اقدام امریکا دیگر معنا ندارد چون با این تعهد باید ارکان نظام را با دست خودمان خلع سلاح کنیم .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.