1397-10-20 14:46
1673
0
60023
نقدی بر رفتار نماینده گرگان و آق قلا :

حمایت معنادار نماینده گرگان از فواکه / تربتی نژاد چرا از کیسه نماینده ولی فقیه خرج می کند؟ + سند

این شرکت ابتدا برای جاانداختن خود در استان برای اقناع نماینده ولی فقیه در استان بیان کردند که می خواهند بیش از 4 هزار نفر را اشتغالزایی کنند اما چرا در نامه به شما گفتند که 300 نفر مشغول بکار می شوند !!

به گزارش گلستان ما ؛ نورمحمد تربتی نژاد نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای رسمی به امیری معاون حقوقی و پارلمانی ریاست جمهوری از وی خواست تا وزارت راه و شهرسازی را متقاعد کند تا با درخواست شرکت فواکه موافقت کند .

متن نامه به شرح زیر است :

جناب آقای دکتر امیری

معاون محترم حقوقی و امور مجلس ریاست جمهوری

با سلام و احترام

عطف به مذاکرات حضوری در سفر حضرتعالی به استان گلستان بدینوسیله به پیوست نامه شماره 16/ر/97  مورخ 5/6/1397 "شرکت تولید و توزیع محصولات کشاورزی فواکه" مبنی بر صدور مجوز امتداد خطوط فرعی عریض و نرمال از ایستگاه اینچه برون به مجتمع شرکت مذکور توسط شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران تقدیم می گردد .

با عنایت به سوابق اقدامات انجام شده توسط شرکت مذکور از جمله : در اختیار داشتن زمین مورد نیاز توسط ارگانهای منابع طبیعی ، امور اراضی ، موافقت سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، "اعلام نظر مساعد نماینده محترم ولی فقیه" و استاندار محترم گلستان ، خواهشمند است رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران نسبت به صدور دستور موافقت به وزارت راه و شهرسازی اقدام مساعد مبذول فرمایند .

با تشکر فراوان

نورمحمد تربتی نژاد – نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا

** حال این سوال مطرح است که آیا آقای تربتی نژاد حاضر است برای سایر شرکت ها و شخصیتهایی که برای خدمت به توسعه استان آستین بالا زده اند اما حمایت نمی شوند ، چنین نامه ای بزند ؟

** وانگهی نماینده ولی فقیه در استان گلستان بارها گفته در مسائل اقتصادی و حمایت از افراد و شرکتهای خاص دخالتی ندارد و برایش توسعه استان مهم است و اینکه شما از نظر مساعد آیت الله نورمفیدی سخن گفته اید ، معنی دیگری می دهد ؛ بهتر نبود از کیسه آیت الله خرج نمی کردید و دلایل فنی و توجیهی خود برای حمایت از این شرکت را بیان می کردید ؟

** از طرفی اداره بازاریابی راه آهن کشور پس از تحقیقت میدانی و بررسی طرح شرکت فواکه ، مقدار زمین مورد نیاز برای این شرکت در این منطقه جهت احداث پایانه غلات 3/3 هکتار اعلام کرده پس چرا شما از این شرکت حمایت می کنید که 75 هکتار بگیرد !!

** همچنین این شرکت ابتدا برای جاانداختن خود در استان برای اقناع نماینده ولی فقیه در استان بیان کردند که می خواهند بیش از 4 هزار نفر را اشتغالزایی کنند اما چرا در نامه به شما گفتند که 300 نفر مشغول بکار می شوند !!

** چرا باید یک شرکت خصوصی به خود اجازه دهد که در یک محیط 75 هکتاری با استانداردهای اقتصادی و سودآوری خودش ایجاد زیرساخت نماید ، آیا نباید راه آهن جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از حاکمیت در این نقطه حساس مرزی با رعایت مولفه های امنیت ملی و تشخیص اهلیت سرمایه گذار نسبت به ایجاد زیرساخت و واگذاری آن اقدام نماید ؟

** شما به عنوان نماینده مجلس آیا اصلا توجهی به مباحث امنیتی و سپردن امورات اینچنین مهم به بخش خصوصی و رعایت حقوق حاکمیت دارید ؟

** ضمن اینکه شرکت فواکه تابستان امسال تعدادی از نمایندگان استان از جمله جنابعالی را به مهمانی در یک هتل مجلل به مشهد برده بود ، خوشحال می شویم اگر در خصوص آن اردو و نتایج آن و توجیهات و دلایل تان در دفاع از این شرکت اگر مطالبی دارید بفرمایید .

65412365

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.