1397-09-07 04:05
2155
0
59132
در مراسم تودیع و معارفه معاون ارشاد چه گذشت ؟

معاون فرهنگی ارشاد گلستان معارفه شد / ابراهیم کریمی : فضیلت گلچین را از من گرفت / کشمیری : دائمی صادقانه و بی ریا خدمت کرد

 مراسم توریع و معارفه معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برگزار شد .

به گزارش گلستان ما ؛ قدرت دایمی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،ضمن قدارنی از برپایی این مراسم و تشکر از همکارانش در واحد فرهنگی در دوران خدمتش در این معاونت، گفت: خدمت در عرصه فرهنگ یک فرصت است و بنده سعی کردم ذهن و روحم را با آن در آمیزم.

وی در ادامه به بخشی از دغدغه هایش در حوزه فرهنگی که در دوره مسئولیتش بدان می اندیشه است، اشاره کرد و گفت: امیدوارم در فصل جدید معاونت فرهنگی برخی چالش ها ، کمبود ها و دغدغه ها در حوزه مطبوعات، نشر و طرح های کتاب خوانی، دوره های آموزشی و دیگر مسائل در این حوزه شرایط بهتری در آینده پیدا کنند.

در ادامه مراسم مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان که از جمله مهمانان مدعو در این آیین بود در دقایقی کوتاه، ابراز کرد: در دوره ای که آقای گلچین در روابط عمومی میراث فرهنگی فعالیت داشتند بنده از همکاری با وی لذت می بردم و همواره به عنوان نیرویی وقت گذار،تسهیل کننده امور و با برنامه مشغول به انجام وظیفه بودندو اگر حجت الاسلام فضیلت موافقت می کردند ، دوست داشتم گلچین در میراث فرهنگی بماند .

سپس احمد گلچین معاون جدید فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ضمن قدردانی از حسن توجه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و قدردانی از شرکت کنندگان در آیین تکریم و معارفه، اظهار کرد: به دلیل حساسیت و متفاوت بودن حوزه فرهنگ و با عزمی جدی برای کاهش دغدغه اصحاب این حوزه تلاش خواهم کرد.

وی با تاکید بر توجه به خردجمعی  و همگرایی، گفت: امید است در کنار یکدیگر بتوانیم به تعالی بیشتر فرهنگ در جامعه و استان گلستان کمک کنیم.

در بخش پایانی این آیین، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با قدردانی از تلاش و انگیزه و زحمات صادقانه و بی ریای  قدرت دایمی و اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص)، اظهار کرد: خلوص در عمل در خدمات آقای دایمی مشاهده شد و امیدوارم در سمت مدیریت مجتمع فرهنگی هنری بهارستان نیز ساعی و موفق باشند.

این مدیر استانی با تاکید بر نگاه توسعه و تحول محور، ابراز کرد: امید است با دغدغه و تلاش مضاعف بتوانیم شاهد تحولی در حوزه فرهنگی استان شویم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.