1393-08-25 03:56
5790
46
5830
حجت الاسلام سید مجتبی نورمفیدی :

مشکل ما در گلستان اینست که خنثی کننده و تکذیب کننده همدیگر هستیم / آیت الله نورمفیدی در امور اجرایی استان دخالت نمی کند

حجت الاسلام سید مجتبی نورمفیدی با بیان اینکه پدرش آیت الله نورمفیدی در مسائل اجرایی استان دخالت نمی کند گفت : مشکل ما در گلستان اینست که با هم سازگار نیستیم .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی نورمفیدی استاد حوزه هفته گذشته در جمع جوانان گرگانی اظهار کرد: من از نظر مبنایی با این عقیده که در استان گلستان نسبت به مازندرانی ها حساسیت وجود دارد، مخالفم و به دلیل سابقه ای که از گذشته وجود داشت، این یک رفتار واکنشی است، می گویند در گذشته بسیاری از پست های خالی ادارات استان گلستان، توسط مسئولان، به مازندرانی ها سپرده شد و این سبب شده اکنون این حساسیت بوجود آید.

وی ادامه داد: خوشبختانه تنوع قومیتی و مذهبی، مشکلی در استان گلستان نکرده و از این نظر، نمره قابل قبولی هم دارد و ما اکنون در حال گذار هستیم، یکی دو نسل که بگذرد، با پررنگ شدن روابط و تقویت اشتراکات فرهنگی و ارتقا ارزش های اخلاقی و سطح آگاهی ها چیزی از این حرف ها باقی نمی ماند، باید مراقب باشیم که این حرف ها به روند توسعه استان، آسیب نزنند.

حجت الاسلام سید مجتبی نورمفیدی گفت: بخش دیگری از سخنان شما مربوط به حوزه مدیریت اجرایی است که ما در این حوزه می توانیم توصیه کنیم ولی دخالت نه. بخش دیگری از سخنان شما، دغدغه های آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان نیز می باشد.به گفته وی، بر خلاف تصورات خواص و عوام، منش ایشان به گونه ای نیست که در حوزه اجرایی دخالت کند.

وی تصریح کرد: مدتی قبل برای روضه به منزل یکی از علما رفته بودم، یکی از من پرسید اوضاع شما در گلستان چگونه است؟ پاسخ دادم در گذشته کسی توقعی نداشت، خیال ما هم راحت بود، اما الآن همه انتظار دارند و کاری هم نمی شود انجام داد که این، خود موجب بروز مشکل شده است. وحدت مهمترین نیاز کشور و ناسازگاری بعضی ،یک مشکل مهم درکشور است.

حجت الاسلام نورمفیدی اذعان کرد: جبهه واحد، غیر از حزب واحد است، گلستان از نظر نیروی انسانی سطح قابل قبولی دارد و فهم سیاسی – اجتماعی مردم استان، ستودنی است ولی یک مشکل مهم در استان گلستان وجود دارد که با هم سازگار نیستیم، خنثی کننده و تکذیب کننده یکدیگر هستیم.

وی تاکید کرد: باید واقع بینانه به بررسی اشتراکات بپردازیم و از تندروی و محافظه کاری شدید، پرهیز کنیم که عاقبت خوبی ندارد. روش اعتدالی مبتنی بر عدالت و انصاف در چارچوب حریم ها و ارزش ها را مدنظر قرار دهیم.

شایان ذکر است در این نشست علی نصیبی مشاور جوان استاندار و سیاوش بسطامی رابط جوانان استاندارسخنرانی کردند و در عین حال برخی از بانوان شرکت کننده نیز دستبند سبز به دست داشتند .

همچنین برگزاری این نشست در دفتر نماینده ولی فقیه در استان نیز واکنش های مختلفی را در پی داشت .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پیام بهار

باسلام وخسته نباشیدبحضورهمکاری گرامی لطفا مارو لینک کرده ودرصورت صلاحدید لطفا بنر مارو نیزبروی وب سایت خود قرار دهید بعد از لینک اطلاع دهید تا لینک کنیم باتشکر ---شورای سیاستگذاری سایت پبم بهار آدرس وب سایت:payamebahar.ir

0
0
پاسخ
1393-08-24 18:23
بهجت کاظم

سلام آقازاده اشتباه می فرمایند یا مزاح . شخص آیت اله درخصوص انتصاب استاندار نامه نوشت و اقای صادقلو را معرفی کرد . همین کار رو زمان هاشم مهیمنی هم انجام داد . بدون هماهنگی با ایشان و دفترشان کدام مدیر منصوب و یا جابجا میشه ؟ بنده خدا مردم ساده هستند ولی قدرت درک و فهمشان خیلی بالاست حتی بالا تر از خواص بی بصیرت وعمله استکبار درفتنه اسرائیلی امریکایی سال1388الهی فدات شم برو درست رو بخوان که مثل ب . . گرفتار نشی .

0
0
پاسخ
1393-08-24 18:47
طرفداراحمدی نزاد

چطور در زمان دکتراحمدی نزاد این صحبت ها نبود.برو دایی جان این دام بر بام دگر نه.......

0
0
پاسخ
1393-08-24 19:10
محمدی قرق

جوانان گرگانی نه یک عده طرفدار فتنه گران سال 88 .موریانه جنگل.........

0
0
پاسخ
1393-08-24 19:12
ملک

ول کن بابا جان ، جنگلی دیگه نمونده !!! ، توی کارهای اجرایی دخالت نمیکنه ؟؟؟ ول کنید دیگه مردم رو چی میخواهید ؟؟؟

0
0
پاسخ
1393-08-24 19:15
کریمی

خب بنده خدا سازگار بشین تا امورات استان بدون حاشیه بگذرد .

0
0
پاسخ
1393-08-24 19:18
میقان

خوبه اون چهارتا نماینده ی به اصطلاح اصولگرا که بویی از اصولگرایی نبردند اومدن خانه پدر جنابعالی و استاندار رو انتخاب کردند ملت رو ... فرض نکن.بهت میخندند.

0
0
پاسخ
1393-08-24 19:18
جوادی

آقازاده ، نمایندگی ولی فقیه در استان جانشینی و موروثی نیست ، مطمئن باش هر چقدر هم نزد حضرت آقا بروید هیچ وقت تو رو نماینده ی ولی فقیه در استان نمی گذارند . خیالت راحت

0
0
پاسخ
1393-08-24 19:21
سیامک

قربونه قیافت بشم برو درس ات رو بوخون ، تجدید میشی ها . همین شماها بودید که از فتنه گرانی مثل موسوی و کروبی ... دفاع کردید.

0
0
پاسخ
1393-08-24 19:41
احمدی

واقعا پررو هستید که برای کسانی که ضدولایت هستند و رهبرانقلاب آنها را فتنه گر خوانده جلسه میگزارید . خب دم انتخابات خبرگان آدم مومن که بشما رای نمیدهد و مجبورید از ...ها رای بگیرید.

0
0
پاسخ
1393-08-24 19:45
محمدرسول

دوستان حتما از سایت پیام بهار دیدن فرمایید خیلی جالب بود. ضمنا حاج آقا جوک سال تعریف نکن . جلوی قاضی معلق بازی..............

0
0
پاسخ
1393-08-24 19:54
محمد.رضا

سلاملطفا دقت فرمایید!!1-اول برین سطح سوادنونوببرین بالا؟؟2-هدفتون ازتخریب نماینده ولی فقیه دراستان چیه؟ب،قول یکی ازدوستان حاج آقانورمفیدی نوری است که ازجانب رهبری براین استان تابیده شده وبایدنهایت استفاده روازشون ببریم،پس به شماهم همچین پیشنهادی رومیکنم3-بنده خودم باوجوداینکه درجلسه فوق حضورنداشتم ولی خبرش بهم رسیدواون چیزی روکه میفرماییدنبوده،چطورهمچین میفرمایید؟4-جلسه هفته گذشته بوده چرا،انعکاس خبری بایک هفته تاخیرانجام شده؟دلیل تاخیرفوق چیست؟5-اگرحاج اقانورمفیدی درانتصابات نقش داشتنداجازه اینونمیدادندکه افرادی که صلاحیت ندارند بیان سکانداری رودردست بگیرندکه دردولت قبل نیزبارهادیده شد!!6-اقامجتبی درموردپست های خالی درست فرموده ازنمونه بارزآن دراداراتی همچون اداره کل زندانهاو....7-تااونجایی ک درجریانم ابن نشست هیچ گونه تنشی نداشت-چطوراینومیفرمایید؟لطفاتقاضابنده روبررسی کنید؛انصافانظرموتوسایت بذاریددرودخدابربیت حاج آقانورمفیدی بزرگوارک دراین استان هرچه داریم همش ازبرکت تابش این نورخدایی است،درودیاحق

0
0
پاسخ
1393-08-24 20:10
دوست محمد رضا

اولا ظاهرا خودتان نیاز به ارتقای سطح سواد املا نویسی دارید ثانیا النصحیه لائمه المسلمین نه تخریب و ب خودتان که گفته اید کدام عاقل وقتی خورشید رهبری هست از ستاره نور می گیرد(تجربه 88 این را خوب ثابت کرد)ثالثا خودتان که می گویید من نبودم و احتمالا شاهدتان هم دم روباست رابعا حتما کنداکتور خبر را هم باید با شما هماهنگ کنند ظاهرا قصد دستیابی به خبر درست بوده است خامسا چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است!ماشالله خدا برکت بدهد به این تشنگان خدمت! سادسا اداره کل زندان ها مربوط به قوه قضاییه است شما مثل اینکه مجلس را نگرفته هوای قوه قضاییه را هم دارید؟ و آخری هم در پاسخ سوم جواب داده شد.محمد رضا از سرنوشت هم نامت عبرت بگیر

0
0
پاسخ
1393-08-24 22:02
بهمن 54

عجب نمردیم و معنی سازگاری رو فهمیدیم.سازگاری یعنی با فتنه گران 88 و ضد ولایت فقیه بطور مسالمت آمیز زندگی کردند.

0
0
پاسخ
1393-08-25 04:26
بهمن 54

نور نیست داداش لامپ مهتابیههه.

0
0
پاسخ
1393-08-25 04:27
همت

سلامآقا نه افراط و نه تفریط هیچکدام بدرد نمیخورهطرفداران مجتبی نورمفیدی سعی دارن ایشان رو آیت الله کنن و شما هم که ماشاءالله تنزل درجه دادید و به حجه الاسلام تنزل دادیداینکه خبر برای هفته قبل بوده و با تأخیر زیاد منعکس شده نیز از نظر حرفه ای بسیار اشکال دارد

0
0
پاسخ
1393-08-25 06:11
محمد.رضا

[quote name="بهمن 54"]نور نیست داداش لامپ مهتابیههه.[/quote]تا کور شود هر آن کس ک نتوان دید

0
0
پاسخ
1393-08-25 13:03
محمد.رضا

باسلامخطاب ب دوست محمدرضادوستم - حرفایی که میزنی رو اصلا قبول ندارمتو رو ب خدا قسمت میدهم و برو فایل تصویری سخنرانیهای اقا مجتبی رو پیدا کن و نگاه کن و ببین چ جمعیتی پا صحبشاش نشستن وب گفته برخی ازعلمای قم درسخنرانی کسی نظیراقامجتبی نیست ک کاملامسلط ب صحبت باشه وحتی علمای بزرگ قم هم پای صحبتاش میششنن واستفاده میکنندتجربه 88چ چیزی روخوب ثابت کرد؟؟درست حضورنداشتم ولی خبرا ب ما رسیدما تشنگان قدرت نیستیم اون امثالی مثل شماهستن ک با هرفوت و فنی ب قدرت میرسن و اخرکار در صورت نالایقی بای دزدی وبی ابرویی ازپستشون کنارمیرن نمونه بارز دریکی ازادارت کل استان ک محل ان درخیابان شهیدبهشتی واقع میباشد-داداش مابخواهیم مجلس روبگیریم برای ماکاری نداره ایشاا....دوره بعدی بزرگ مرداصلاحات اقادکترریاست مجلس رومیگیره-وامیدوارم دهنتون بسته بشهدرسته زندانها مربوط ب قوه قضاییه-برنامه بودجه استانداری .استانداری و....روچی میگیدک مازندرانیها دران حکومت میکردند؟؟؟اول برین کندکاریهاتونودردولت قبل جمع کنید بعدبیاین نظربدیندوستم منتظرجوابت هستم؟؟؟

0
0
پاسخ
1393-08-25 13:20
محمد.رضا

[quote name="همت"]سلامآقا نه افراط و نه تفریط هیچکدام بدرد نمیخورهطرفداران مجتبی نورمفیدی سعی دارن ایشان رو آیت الله کنن و شما هم که ماشاءالله تنزل درجه دادید و به حجه الاسلام تنزل دادیداینکه خبر برای هفته قبل بوده و با تأخیر زیاد منعکس شده نیز از نظر حرفه ای بسیار اشکال دارد[/quote]سلامن-اینطورهم ک میگی نیزاقامجتبی خودشون ایت ا....ونیازی نیس ک ماایشونوایت ا....کنیم-برای اثبات حرفم فقط کافی ک پاس صحبتاش دردهه اول محرم درمکتب حسین گرگان میومدی میدیدی چ خبریود-مردم عزادارایشونوقبول دارندحالاشماکه قبول ندارید بایدب عقلتون شک کردهباسپاس ازشما.

0
0
پاسخ
1393-08-25 18:55
دوست محمد رضا

اولا به عمل کار برآید به سخندانی نیست! «برخی ازعلمای قم درسخنرانی کسی نظیراقامجتبی نیست!» اینم به هر حال تنش به آخوند بجنوردی خورده و اون پیشگوی سوری که...ثانیا تجربه 88 ثابت کرد که نور واقعی نور خورشید ولایت است .آقای نورمفیدی از خرداد 88 تا 8 دی 88 بعد از اون شعارهای که در فلکه شهرداری علیه اش دادند و مجبور به موضع گیری مبهم شد! در اون تاریکی فتنه چه نوری از خودش برای کمک به رهبری نشان داد؟ ثالثا خبر رسید پس نه دیدی و نه شنیدی صوت و تصویر جلسه را .یادتان باشد بین حقیقت 4انگشت است. رابعا تشنه قدرت اگر نیستید پس چرا از الان له له انتخابات مجلس آینده و ریاست آن را می زنید؟ خامسا دکتر عارف بجهت وابستگی به یکی از سران فتنه و همراهی محرز در این چند سال بعید می دانم که بتواند وارد فضای انتخابات شود . سادسا اگر مازندرانی و غیر بومی بودن برای انتصاب جرم است چرا رئیس و پذر معنوی شما دنبال استاندار غیربومی بود؟ بروید نظراتش را بخوانید.

0
0
پاسخ
1393-08-25 22:02
دوست محمد رضا

و آخر اگر کارهای دولت قبلی گند کاری است چرا دولت شما هنوز داره این گند کاری ها را ادامه می دهد و سر این سفره نشسته و بلند نمی شود؟ از هدفمند کردن یارانه ها،مسکن مهر،سفرهای استانی،سبد کالاهای حمایتی (البته دولت ما به شعور مردم احترام گذاشت و انتخاب را به خودشان واگذار کرد) و در همین استان شما در روزهای اینده می خواهد یکی از این گندکاری ها یعنی خط اهن اینچه برون را از دوباره افتتاح کند؟از آقای مجتبی حتما سئوال کن که مجموعه نور یعنی مسجد گلشن و موسسه میرداماد . اولا برای تکمیل کتابخانه چند میلیون تومان کمک گرفتند ثانیا از رحیم مشایی رئیس کمیسیون فرهنگی دولت بابت طرح های فرهنگی چند میلیارد اعتبار جذب کردند؟ لطفا سئوال کن و جوابش را بدهید تا ما اسناد دریافتی ها را منتشر کنیم

0
0
پاسخ
1393-08-25 22:07
دوست محمد رضا

اگر بر این امر صادق بود در همان قم ادعای آیت اللهی می کرد نه در گرگان .همه مردم ایشان را آیت آقازادگی می بینند نه آیت خدا ! ایشان اگر واقعا آیت الله است چرا در زمینی که برای اهل سنت بوده اما تبدیل به کتابخانه نمودند و النهایه آنرا در انحصار موسسه میرداماد قرار دادند؟ اسناد کمک به این مجموعه از سال 81 موجود است. آیت الله با پول بیت المال اینگونه حال نمی کند

0
0
پاسخ
1393-08-25 22:13
احمد

شما كه به استفاده از عنوان ايت الله در مورد يك استاد بازر حوزه قم ايراد مي گيريد چطور در باره بعضي براحتي اين عنوان رو بكار ميبريد مثل حجت الاسلام ق !؟!؟

0
0
پاسخ
1393-08-26 16:42
طرفدار ولايت فقيه

شما دم از ولايت فقيه ميزنيد اما همتون با هم جمع بشيد نميتونيد اونجور كه اقا مجتبي در مسجد گشن ولايت فقيه رو اثبات كرد اثبات كنيد، بالا بريد پايين بياييد مغلوب علم و اخلاق ايشون هستيد

0
0
پاسخ
1393-08-26 16:50
majid

من در جلسه حاضر بودم كسي دستبند سبز نداشت مگر اينكه افراد شما گزارش يه جلسه ديگه رو اونم اونجور كه خودشون دوست دارن اونم با عينك مخصوص ! به شما داده باشن كه از بعضي خبراتون اينجور بر مياد ! به هر حال شيوه كهنه و نخ نما شده شما كه برا هر جيزي حاشيه ميسازيد برا همه رو شده

0
0
پاسخ
1393-08-26 16:59
حميد

شما اشتباه كرديد كه ايشان را با آيت الله ق مقايسه كرديد . اگر فضايل علمي، حفظي، نظريه هاي مختلف در علوم حوزوي و غير آن و همچنين سوابق قبل و بعد از انقلاب آقا را در نظر بگيريد بعد آقا مجتبى را در صد هم ضرب كنيد باز هم قابل مقايسه نيست

0
0
پاسخ
1393-08-27 06:53
یک اصولگرا

خود گویی و خود خندی!عجب مرد هنرمندی!ولایت فقیه ای که اثبات شده است و جز و اصول قانون اساسی است نیاز به تبیین دارد نه اثبات و گذشته از این قانون اساسی نظریه تعیین که میانه انتخاب و انتصاب است را پذیرفته نه انتخاب! آنانی که مدعی تبحر در مباحث کلامی و مسلط به مبانی عقلی و نقلی اثبات ولایت فقیه هستند اگر ادعایی دارند باید سندی ارائه کنند که در همان سال 88 که بر علیه اصل ولایت فقیه شعار دادند چنین جلساتی برگزار کرده است.ضمنا شما لطف کنید مشروح این جلسه در خصوص ولایت فقیه را منتشر کنید آن زمان خواهید دریافت که در استان کسانی هستند که ایشان باید برود پیشش شاگردی کند! ما حاضر به مناظره مکتوب با ایشان در خصوص ولایت فقیه هستیم

0
0
پاسخ
1393-08-27 09:06
مصطفي

نميدونم چرا دو تا سخنراني اونم راجع به اهل بيت پيامبر و يه ديدار اينقدر اردوگاهتون رو به هم ريخته اقا مجتبي تازه نشسته معلوم ميشه با اينكه نشسته از همتون بلندتره اگه بلند بشه چيكار ميكنين ؟!؟!

0
0
پاسخ
1393-08-28 15:26
میزان الحراره گلستان

آقای مصطفی .. سلام . ... از سال 60 ایستاده . پس ننشسته.از کوی ویلای گرگان ایستاده . پس ننشسته.از جریان لیبرال ها ایستاده . پس ننشسته. از جریان منتظری ایستاده . پس ننشسته.از ایحاد موسسه م ایستاده . پس ننشسته.از بودن در جلسات موسوی ایستاده . پس ننشسته. از آوردن لیدرهای چپ به گرگان ایستاده . پس ننشسته. از کار اقتصادی خانوادگی ایستاده . پس ننشسته.از سفرهای دور و نزدیک ایستاده . پس ننشسته.از مطرح کردن خودش بنام آیت الله ایستاده . پس ننشسته.از زدن بنر های مختلف در سطح استان ایستاده . پس ننشسته.از توزیع کتاب در جلسات آموزش پرورش استان ایستاده . پس ننشسته...آقا باز هم بگویم تا متوحه بشی تا شماها هستید باید بعضی ها حامعه را خفته بحساب بیاورند!

0
0
پاسخ
1393-08-29 06:14
حمید

بر خ ؛ م ؛ ک و ... لعنت باد.

0
0
پاسخ
1393-08-29 08:40
رحيمي

هيچكس نيست كه از سوابق اوليه سياسي آقا مجتبى خبر نداشته باشد و هيچيكس هم نيست كه بخواهد ايشان را از پيمودن نردبان ترقى منع كند . اما خيلي ها حاضر نيستند كه يك نفري با سوابق ايشان از جايگاهي كه متعلق به مبارزان با شاه و مبارزان با منافقان و مبارزان با صدام و مبارزان با فتنه گران است ، سوء استقاده كند .آقا مجتبى شما با كدام در آمدي صاحب مؤسسه اي شدي كه چند ميليارد ارزش دارد و شما با كدام در آمدي .....؟

0
0
پاسخ
1393-08-29 11:51
sadeghi

آقا مصطفی! بلندی آقا مجتبی از این جهت است که رو دوش باباش فرود آمده اگر نه او به قد نصف اساتید مدرسه امام خمینی (ره) هم سواد نداره . شما اگر نمی دونید برید بپرسید صرف درس خارج دادن دلیل بر اجتهاد نیست از نظر انقلابی هم هیچ وقت تو دسته بچه حزب اللهی ها نبوده و نیست! از نظر درآمدی هم هنوز هم پول تو جیبی اش را از باباش می گیره خونه ، ماشین ، مؤسسه گرگان و قم و ... همه اش از جیبب باباش است که حساب کتاب ... هم نداره

0
0
پاسخ
1393-08-29 17:51
با انصاف

من کاری به دعواهای شماها ندارم ولی من امسال در سخنرانی ایشون شرکت کردم و بعضی از شبهات من به خصوص در مورد امامت و مساله ولایت فقیه که سالها در ذهنم بود حل شد از این جهت واقعا خدا رو شکر میکنم

0
0
پاسخ
1393-08-30 05:39
مصطفي

از ديد بعضي ! كه خوودشونو ميزان الحراره ! دين و انقلاب و نظام و گلستان ميدونن هر كس غير از اونا فكر كنه جاسوس ، ضدانقلاب ، منافق، ليبرال و ... هستش ، از نظر اين فرقه ! اكثريت مردم ايران بويژه کسانی در بيت امام ، هاشمي رفسنجاني ، ناطق نوري ، و بسياري از سياسيون منحرف هستن همانطور كه ايت الله مصباح يزدي ! اين عقيده رو داره اما اين گرفتاري مال امروز نيست يه مشكل تاريخيه مگر علي (ع) از اين مشكلات نداشت ؟

0
0
پاسخ
1393-08-30 05:40
اهل تحقیق

چرا بدون تحقیق اظهار نظر میکنید کاری نداره یه سری به سایت اقا مجتبی بزنید تا معلوم بشه ایشون چقدر با دیگران تفاوت داره و واقعا بلندتر از دیگران است. به نظر من که همینطوره

0
0
پاسخ
1393-08-30 05:51
طلبه

آقاي صادقي به نكته خوبي اشاره كرده اند! آقا مجتبى خوب مي داند كه از نظر علمي به بسياري از روحانيون استان نظير حاج آقا سلطاني ، حاج آقا مهاجر، حاج آقا حسيني خواه ، حاج آقا گرزين و .... نمي رسد ولي شايد خواست با بروز بعضي از مجتهدين جوان در كشور از غافله عقب نماند ادعايي كرده اند كه خودشان هم توش مانده اند .

0
0
پاسخ
1393-08-30 17:13
میزان الحراره گلستان

آقامصطفی.. بازهم سلام.از شما متشکرم که در مرقومه تان مارا با فیلسوف عالیقدر آیت الله مصباح یزدی مقایسه کردید. البته ما قطره ای از بیکران آن شخصیت هم نیستیم چرا که امام المسلمین او را مطهری زمانه خطاب کرد. لذا شما کمی با اندیشه های ناب او آشنا شوی بهتر است تا به حاشیه های سیاسی! قطعا کسانی که از وجود انقلاب بزرگ امام فقط به تکاثر ثروت و انبوهی قدرت فکر کردند از معیار آن معمار کبیر فاصله گرفته اند حال می خواهد هاشمی باشد یا ناطق ویا خاتمی که انگاره های فرهنگی اش کیلومترها با امام فاصله دارد.از امیرالمومنین (ع) نقل شده که : دین خدا را با آیه های حق بشناسید نه به مردانش...پس مواظب باشیم این اشخاصی که نام بردید باید به نشانه های حق سنجیده شوند تا بتوان همیشه بهشان اعتماد کرد وگرنه سرتاسر تاریخ پر است از چهره های باسابقه که وقتی مراقبت نکردند سقوط کردند..

0
0
پاسخ
1393-09-01 10:23
مهدی

سلامبقران این حجت الاسلام سیدمجتبی نور مفیدی رو خوب گفتین ...ایشان رو همش آیت الله معرفی می کنن و میگن استاد حوزه است و فلان..کدوم حوزه ؟ کدوم استادی ؟ حوزه پدری هم شد حوزه ؟نه اقاجان ، سید جوونم اون حوضه !اگر ایشان اینها رو نگه و طرفداری ... رو نکنه چیکار کنه ؟

0
0
پاسخ
1393-09-02 12:35
مصطفي

سلام اگرقرار بود با هوچي گري و تخريب ، باطل پابرجا بماند امروز نميبايست اثري از حق باقي باشد درحالي كه اكنون امام حسين (ع) از هميشه درخشنده تر است .

0
0
پاسخ
1393-09-05 09:11

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.