1397-08-02 02:55
2885
3
58117
سفر تاجزاده به علی آباد دردسرساز شد:

احتمال جابجایی فرماندار علی آباد کتول

سفر مخفیانه مصطفی تاجزاده مجرم امنیتی و فعال برانداز جمهوری اسلامی به استان گلستان و رفت و آمدش در برخی شهرها و روستاها دردسرساز شده است .  

 
به گزارش گلستان ما ؛ سفر مخفیانه اخیر مصطفی تاجزاده مجرم امنیتی و فعال برانداز جمهوری اسلامی به استان گلستان و رفت و آمدش در برخی شهرها و روستاها دردسرساز شده است .
 
گفته شده تاجزاده در یکی از روستاهای ییلاقی علی آباد کتول مهمان جمعی از مشارکتی های تندرو بوده و در آن جمع علاوه بر آنکه حرفهای سخیفی علیه جمهوری اسلامی و رهبری انقلاب گفته ، سایرین را هم تحریک کرده که راحت تر علیه نظام هجمه کنند و روش های مبارزه مدنی و مشق تئوریهای چون فشار از پایین و چانه زنی از بالا ، تحریم انتخابات و فشار به شورای نگهبان و سایر نهادها را درس داده است .
 
اما چرا فرماندار علی آباد کتول به عنوان رئیس شورای تامین و نفر اول شهرستان باید اجازه دهد یک مجرم امنیتی به همین راحتی در یک جمعی حضور یافته و چنین سخنان تندی را علیه نظام و انقلاب بیان کند ؟
 
شاید فرماندار بگوید که از حضور تاجزاده در حوزه استحفاظی اش خبر نداشت که این خود عذر بدتر از گناه است که یک فرماندار نداند در لایه های زیرین شهرش چه می گذرد .
 
از طرفی علی آباد کتول از قدیم مهد موتلفه و جریان راست سنتی بوده و اهالی آن چه شاهرودی و چه کتولی از دلدادگان نظام هستند که در راه حقانیت جمهوری اسلامی شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند ، لذا شایسته نبود با حضور چنین لکه های ننگی خاک این شهرستان آلوده شود .
 
در همین رابطه دادستان مرکز استان از احضار میزبانان این مجرم امینتی خبر داد و گفت : با هر کسی که در این راه همکاری یا قصور کرده باشد برخورد می کنیم .
 
همچنین شنیده شده تذکرات جدی به فرماندار علی آباد کتول نیز داده شده و حتی برخی منابع موثق نیز عنوان کردند احتمال جابجایی وی در صورت عدم ارائه استدلال های قوی وجود دارد .
 
انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی

سلاممسئولین امنیتی اگر توی کارشان قاطع باشند باید فرماندار رو عزل کنند، پس این اتفاق هیچ وقت نمی افتد

0
0
پاسخ
1397-08-05 04:29

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.