1397-07-29 17:40
1225
0
58024
سردار معروفی:

نامگذاری سال شعار نیست، حکم حکومتی است که باید به آن عمل کنیم/ امروز قصد دشمنان ما نفوذ در اقتصاد کشور است/ سلاح هسته ای ناکارآمدترین سلاح حال حاضر دنیاست

فرمانده سپاه نینوا با شاره به نامگذاری سال 97 توسط رهبری گفت: شعار نامیدن پیام رهبری ظلم است. چرا باید بگوییم شعار سال؟! این فتوا و حکم حکومتی است که باید به آن عمل کنیم.

به گزارش گلستان ما، سردار حسین معروفی صبح امروز در اجلاس عمومی اتاق اصناف و مراسم معارفه مسئول سازمان بسیج اصناف استان اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای امامین انقلاب و تمامی اقوام و مذاهب توانستیم عظمت پیدا کنیم و بزرگ شویم.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه وقتی ما بزرگ شدیم دشمنان ما هم بزرگ می شوند، تصریح کرد: وقتی کشور ایران تمام سناریوهای دشمن را بهم میزند معنایش بزرگی ملت ایران است.

معروفی هدف دشمن را انشقاق در کشور دانست و خاطر نشان کرد: امروز هدف دشمن ایجاد انشقاق در کشور ماست. آنها به دنبال دو قطبی کردن کشور ما هستند. 

وی ادامه داد: دو قطبی کردن به این معنا نیست که مردم را اصول گرا یا اصلاح طلب کنند بلکه انشقاق به این معناست که شکاف بین ملت ایران و حاکمیت ایجاد کنند؛ دشمن این قسمت را مورد هدف قرار داده تا مردم را از رهبری و نظام جمهوری اسلامی جدا و دلسرد کند. با ایجاد انشقاق می خواهند ناامنی را در کشور کلید بزنند.

فرمانده سپاه نینوا، سلاح هسته ای را ناکارآمدترین سلاح حال حاضر دنیا دانست و متذکر شد: امروز همه ما شاهد هستیم که سن دانشمندان هسته ای جهان بالای هفتاد سال است ولی دانشمندان هسته ای ما حدود 30 سال سن دارند، این یعنی رویش انقلاب. با این وجود هم کشور ایران به هیچ عنوان به دنبال سلاح هسته ای نبوده و نیست.

معروفی امنیت را در کشور لازم و حیاتی دانست و افزود: انسان تا وقتی با ناامنی روبرو نشود قدر امنیت را نمی داند اتفاقی که در اهواز پیش آمد دل همه مردم ایران را به درد آورد و آنجا بود که همه معنای امنیت را درک کرده اند. در ذیل امنیت همه مسائل می تواند شکوفا شود حتی عبادت هم در زیر سایه امینت می تواند ایجاد شود.

وی با برشمردن سه عامل پیشرفت و بزرگی کشور ایران، ادامه داد: اولین چیزی که باعث عظمت ایران اسلامی شده است هوشمندی مردم است. مردم ما فارغ از هر طائفه و نژادی وقتی منافع ملی آنها به خطر می افتد با جان و دل در صحنه حضور پیدا می کنند که سند این گفته دفاع مقدس ماست.

فرمانده سپاه نینوا یادآور شد: در جریان فتنه 88 برخی با بی تدبیری ها و فتنه ها آبروی ما را به لبه پرتگاه برده بود ولی مردم ما هوشمندانه و به صورت عالمانه بدون اینکه کسی مردم را مدیریت کند به خیابانها آمده اند و این فتنه را از بین بردند.

سردار معروفی وحدت و همدلی مردم را یکی دیگر از مولفه های عظمت ایران دانست و خاطر نشان کرد: مردم استان گلستان با دارا بودن طائفه های مختلف در همزیستی نمونه است. و بارها نشان داده اند در صحنه های حساس پشت یکدیگر ایستاده اند و از آرمان های انقلاب دفاع می کنند.

این مقام مسئول وجود رهبری را یکی دیگر از مولفه های عظمت انقلاب دانست و تاکید کرد: وجود رهبری در کشور ایران، ما را از کشورهای همجوار متمایز کرده است. دشمنان ما هم اقرار می کنند که در خاورمیانه ابر حریفی به نام ایران داریم.

معروفی معیشت را اساسی ترین مولفه حیات زندگی انسانها دانست و ابراز کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب سال 97 را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری می کند نباید این نامگذاری را شعار بنامیم. شعار نامیدن پیام رهبری ظلم است. چرا باید بگوییم شعار سال؟! این فتوا و حکم حکومتی است که باید به آن عمل کنیم.

وی ادامه داد: ما اگر به همین فرمان و حکم، جامع عمل پوشانده بودیم امروز مشکلی نداشتیم. حضرت امام (ره) سال های پیش اعلام کرده بود هر سال تنها 2 درصد از فروش نفت باید فاصله بگیریم اگر این کار را انجام می دادیم امروز فروش نفت ما به 50درصد می رسید آیا حرف امام (ره) را گوش کردیم؟!

فرمانده سپاه نینوا استان با بیان اینکه امروز به جای اینکه کیفیت را از کالای ایرانی مطالبه کنیم به فکر خرید اجناس خارجی هستیم ادامه داد: دشمنان ما در اقتصاد ما نفوذ کرده اند و می خواهند مردم را از انقلاب و رهبری جدا کنند.

وی در پایان افزود: مدیریت در بازار جایگاه ویژه ای دارد اگر مدیریت نباشد به سادگی دشمن در این فضاء حضور پیدا خواهد کرد. ما باید در بین مردم احساس خادمی کنیم و خدمت به مردم عبادت است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.