1397-07-28 13:33
2315
0
57979
گلدی زاده می رود یا می ماند ؟

تلاش های بی نتیجه یک مدیر بازنشسته گلستانی برای ماندن در کرسی مدیریت

وزارت جهاد کشاورزی برای بار دوم  وعلیرغم پیگیریهای نماینده گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی دستور باز نشستگی مدیرکل تعاون روستایی استان گلستان را صادر کرد . 

به گزارش گلستان ما ؛ با وجود اینکه حکیم گلدی زاده مدیر کل تعاون روستایی استان گلستان مشمول قانون بکارگیری بازنشستگان شده و باید برود ، اما قره جه طیار نماینده گنبد کاووس با رایزنی با با دکتر شیرزاد رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران خواهان استمرار حضور این مدیر کل می باشد .

در همین راستا مذاکرات و مکاتباتی نیز برای ماندن گلدی زاده در مقام مدیریت تعاون روستایی استان گلستان صورت گرفته است .

اما وزارت جهاد کشاورزی برای بار دوم  وعلیرغم پیگیریهای نماینده گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی دستور باز نشستگی مدیرکل تعاون روستایی استان گلستان را صادر کرد . 

 لیکن گویا ازطریق استاندار ،واسطه  شدند تا از  معاون وزیر چند ماه مهلت بگیرند تا  گلدیزاده در دوسه ماه آینده بتواند مدرک کارشناسی ارشد(علوم سیاسی دانشگاه آزاد آزادشهر) خود را ارائه بدهد تا مشمول ۳۵ سال سابقه  و ماندگار شود .

همچنین گفته شده طی حکمی که از سوی مهندس گلدی زاده مدیرتعاون روستایی گلستان، مهندس نورمحمد کوچکی بعنوان مشاور عالی مدیر منصوب شد بود اما این حکم از سوی سازمان تعاون روستایی کشور مورد تایید قرار نگرفته است .

 حال چرا گلدیزاده این همه سعی دارد تا با توسل به نماینده ، معاون وزیر ، استاندار و بیت این و آن در مسند مدیریت بماند و آن را به جوانان تحویل ندهد؟

بهتر است همه در برابر قانون خاضع و خاشع باشیم و قانون را آنجا که به نفع ماست دوست نداشته باشیم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.