1397-06-22 09:58
1270
0
56935
سردار معروفی در جمع نخبگان اقشار بسیج؛

مسئولین بدانند تنها با حرف کاری از پیش نمی‎رود / عملیات‎روانی هزینه کم و قدرت تخریب بالا دارد

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ملت و یا مسئولی که دشمن قدرت را از او بگیرد با زبان کاری نمی تواند کند و این یک اصل مهم است که اگر دشمن بر شجاعت ما فائق آید دیگر نمی توانیم کاری کنیم.

به گزارش گلستان ما، سردار حسین معروفی در نشستی با نخبگان اقشار بسیج که با عنوان جنگ اقتصادی در سالن رشد دانشگاه گلستان برگزار شد، اظهارکرد: قشر نخبگان و مرجع می توانند نقش مهمی را شرایط امروز کشور ایفا کنند و با ایجاد روحیه امید، باعث شوند رکود و ناامیدی در جامعه از بین برود.

سردار حسین معروفی گفت: ملت و یا مسئولی که دشمن قدرت را از او بگیرد با زبان کاری نمی تواند کند و این یک اصل مهم است که اگر دشمن بر شجاعت ما فائق آید دیگر نمی توانیم کاری کنیم.

وی در خصوص توطئه های دشمن بیان کرد: دشمن به دنبال تغییر محاسبات ملت ایران است و مسئولین و مردم باید مواظب باشند دشمنان محاسبات ما را تغییر ندهند چرا که تمام اتفاقات مهم تاریخ از جمله حادثه عظیم کربلا به علت جهل عقل و تغییر ذائقه مردم بوجود آمد.

عملیات روانی هزینه کم و قدرت تخریب بالا دارد

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد: امروز دشمن درصدد است با عملیات روانی که قدرت تخریب بالا و هزینه بسیار کم را به همراه دارد محاسبات مردم را تغییر دهد و به اهداف شوم خود برسد.

سردار معروفی گفت: در طول 30 سال گذشته که امام مسلمین نامگذاری سالها را انجام داده اند، دوازده سالش با گرایش اقتصادی است و این نشان دهنده آن است که ایشان با رصد مسائل جامعه الویت ها را درک کردند و بر آن تاکید دارند.

وی توضیح داد: رهبر انقلاب دیده بان تیزبینی است که دشمن و قابلیتهای آن را به خوبی می شناسد و می داند اگر دشمن بخواهد به آنان فشار بیاور از طریق نظامی نمی تواند و فشار اقتصادی و در فشار قراردادن وضع معیشتی مردم تنها راه است.

نامگذاری سال فتواست نه شعار

فرمانده سپاه نینوا با انتقاد از نحوه برخورد مسئولین با نامگذاری سالها تصریح کرد: سخنان و فرمایشات رهبر انقلاب به مثابه حکم و فتوای الهی است که باید با این نگاه به آن عمل شود.

وی توضیح داد: همانطور که در انجام فرایض دینی دقت و تعصب داریم که طبق نظر مرجع دینی عمل شود  در این موارد هم باید همانطور عمل کنیم. ولی متاسفانه شاهدیم حکم امام جامعه در حد نامگذاری شعار تقلیل می باید که باید این نگاه اصلاح شود.

وی با اشاره به ویژگی ملت ایران گفت: الحمدالله ما بهترین مردم را داریم که توانستند در زمان غیر معصوم حکومتی را بوجود آورند که آرزوی انبیاء و امامان الهی بود و  این مردم شایسته بهترین خدمتها و تکریمها هستند .

خدمت به خلق عین عبادت به خداست

وی افزود: خدمت به خلق و خشنودی خدا در موازات هم قرار دارد و باید گفت خدمت به خلق عین عبادت به خداست چرا که خدمت کردن باعث ایجاد امید در مردم می شود و امید از جنود الله و ناامیدی از شیطان است.

فرمانده سپاه نینوا افزود: رهبر انقلاب در چهار سال گذشته طبق اصول خاصی نامگذاری اقتصادی کردند که اگر هرسال به آن عمل می شد امروز که حمایت از کالا ایرانی را مطرح نمودند می توانستیم  کالاهای با کیفیت در تمام زمینه داشته باشیم.

برداشت غلط کژ اندیشان از اقتصاد مقاومتی

سردار معروفی گفت: اقتصاد مقاومتی که آقا به آن اشاره داشتند در واقع همان استفاده از ظرفیتهای داخلی بود که می توانست با ایجاد بنگاههای زود بازده و کار آفرین مشکل اقتصاد را حل کند اما عده ای کژ اندیش از آن تعبیر کردند که رهبری می خواهند آنان را به 50سال عقب برگرداند ولی امروز  فهمیدند که اگر به این مهم عمل می کردند بسیاری از مشکلات برطرف می شد.

برای حسینی شدن باید عباسی شد

وی بیان کرد: در طول تاریخ هر وقت مردم در امام شناسی و دشمن شناسی عقب افتادند ضربه خوردند و فلسفه تاسوعا در شرایط امروز بیان کننده این  است که اگر می خواهیم حسینی شویم باید قبلش عباسی باشیم و از امان نامه و وعده دشمن برائت بجوییم.

فرمانده سپاه نینوا ایمان و به خدا ، تمسک به اهل بیت، تقویت هویت ملی، بروز بودن، انسجام و وحدت داشتن و امام شناسی و دشمن شناسی را از راههای مقابله با دشمن برشمرد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.