1397-05-18 06:17
1422
0
55859
علیمحمدی در بازدید از غرفه گلستان ما :

از مطلب گلستان ما در حمایت از حق استقلال غله گلستان تشکر می کنم / این حق مسلم باید توسط رسانه ها، ائمه جمعه و مدیران نیز پیگیری شود

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان ضمن تقدیر از خدمات رسانه ای سایت گلستان ما گفت : روی مستقل شدن اداره کل غله گلستان باید با سماجت بیشتری ورود پیدا کنیم  و این تقاضا از طرف رسانه ها، ائمه جمعه  و سایر مدیران نیز استمرار داشته باشد  چون حق مسلم استان گلستان است .

به گزارش گلستان ما ؛  حمید رضا علیمحمدی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان صبح امروز در بازدید از غرفه گلستان ما در نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان گلستان اظهار کرد : رسانه ها در هر حوزه ای برای  شفاف سازی ورود کنند و ابهامات را شناسایی و معرفی کنند ،این کار قطعا در اصلاح آن حوزه موثر واقع خواهد شد و من هم استقبال می کنم.

علیمحمدی افزود : کمترین تاثیر آن  دقت در امور است ، وقتی می بینیم چشم هایی مراقب ما هستند، بیشتر دقت می کنیم یا حداقل کمتر خطا می کنیم  و این یک امتیاز مثبت است.

وی تصریح کرد : ما خیلی هم نباید گلایه مند باشیم که مطالبی که منتشر می شود که موافق یا مخالف نظرات ماست و اصرار دارم ، آنچه که طرح می شود به واقعیت نزدیک باشد یعنی انتشار اخبار دروغ یا مبهم یا غیر شفاف نه تنها کمک نمی کند بلکه ذهنیت ایجاد  می کند و اگر مطالب را به دقت منتشر  کنیم صددرصد در اصلاح امور موثر خواهد بود و مدیران باید استقبال کنند .

مدیر کل غله گلستان با اشاره به مطلبی از سایت گلستان ما با عنوان ظلم مضاعف به غله گلستان ، ضمن تقدیر از این مطلب گفت : این مطلب سالهاست از سوی مسئولان در حال پیگیری است اما شدت  آن  در حدی نبود که اثر گذار باشد.

علیمحمدی اضافه کرد : روی این موضوع باید با سماجت بیشتری ورود پیدا کنیم  و ایت تقاضا از طرف رسانه ها، ائمه جمعه  و سایر مدیران نیز استمرار داشته باشد  چون حق مسلم استان گلستان است .

وی خاطرنشان ساخت : ما همه ساله در خرید گندم رتبه دوم کشور و در خرید کلزا  و آفتابگردان و سویا رتبه یک کشوری را داریم ، چرا باید با همه این پتانسیل ها از حداقل امتیازها محروم باشیم و امیدواریم  پیگیری ها و اقدامات  کمک کند  که مدیران بالادستی حق گلستان را بدهند . 

علیمحمدی بیان کرد : خود استاندار  نیز در جلسه ای که با معاون وزیر داشتیم این موضوع را مطرح کردند و اصرار کردند که این اتفاق بیفتد  و می خواهیم گلستان در بحث غله مستقل باشد .

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی گلستان در خصوص پرداخت بهای گندم کاورزان گفت : پرداخت بهای محصولات کشاورزی کشاورزان به صورت  متمرکز از تهران به حساب آنان  واریز می شود و ما از زمان و میزان پرداخت آن مطلع نیستیم  و هر روز بخشی از کار خود را  به اعتراضات کشاورزان  اختصاص می دهیم و آن را به تهران منعکس می کنیم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.