1397-04-29 11:32
2388
5
55377
چه کاسه هایی زیر نیم کاسه هاست !؟!

دلیل اصرار یقه سفیدها در حمایت از مفسدین اقتصادی در گلستان چیست؟

در رسیدگی و مواجهه با پرونده های بزرگ و سنگین مفاسد اقتصادی در استان گلستان ؛ باید علاوه بر برخورد قاطع و صریح با مفسدین و متخلفان ، جایی هم برای برخورد با این یقه سفیدها باز کرد . زیرا بدون توجه به نقش عمیق و موثر این گروه در بروز تخلفات ، مبارزه با مفاسد راه به جایی نخواهد برد .

به گزارش گلستان ما؛ مدتی پیش مطلبی با عنوان "رد پای یقه سفیدها در ماجرای مافیای گندم گلستان !! " در این پایگاه خبری تحلیلی منتشر شد که به همراه مطالب مهم دیگری در قسمت پرونده ویژه " گندم گلستان " در سایت موجود است .

در این مطلب به این نکات اشاره شده بود که : " در ماجرای بروز تخلفات گسترده و فعالیت مافیایی مفسدان ؛ آنچه که خیلی مهم و قابل توجه است ، وجود رد پای برخی از یقه سفیدهاست که از واضح ترین آثار بجای مانده از سوی آنان می توان به حمایت سفت و سخت شان از برخی از مفسدان و متخلفین و سودجویان اشاره کرد .

مفسدان ، دلالان ، به ظاهر تاجران و کارچاق کن هایی که تعدادی از آنها مانند ( [ع.ر] در غرب گلستان) ، ( [م.ا] و [ش.م] در مرکز ) ، ( [ق.ب] و [م .آ] در شرق گلستان ) و ... ؛ برای مجموعه های نظارتی ، امنیتی و قضایی کاملا شناخته شده هستند و برخی هم به دلایل گوناگون کماکان ناشناخته مانده اند .

یقه سفیدهای استان هم یا دارای مناصب مهم در گذشته و حال بوده ، یا به مراکز پیدا و پنهان قدرت و ثروت متصلند ، یا دارای مسئولیت در دفتر و بیوت برخی شخصیت ها بوده و یا دارای نفوذ در برخی مجموعه های اثرگذار و تصمیم ساز هستند . "

و اما امروز ...

شنیده های موثق حکایت از آن دارد که همین یقه سفیدها ، همچنان اصرار به حمایت خود از متخلفان و مفسدان اقتصادی در گلستان داشته و بدنبال کارگشایی و رتق و فتق امورات آنان هستند .

لابی گری در سطوح مختلف ، سناریوسازی های پیچیده ، هوشمندی و نوآوری در انجام مفاسد و تخلفات ، تحرکات شدید و شبانه روزی این باند مافیایی تمامی ندارد و هر روز بر دامنه و عمق آن افزوده می شود .

گسترش دامنه فعالیت ها از مساله غله و گندم به مسائل دیگری مانند مفاسد بانکی ، تصاحب زمینهای ملی ، صادرات و واردات ، دخالت در انتصابات و ... ؛ نشان از سیری ناپذیری و طمع ورزی زاید الوصف این افراد و باند است .

به نظر می رسد در رسیدگی و مواجهه با پرونده های بزرگ و سنگین مفاسد اقتصادی در استان گلستان ؛ باید علاوه بر برخورد قاطع و صریح با مفسدین و متخلفان ، جایی هم برای برخورد با این یقه سفیدها باز کرد . زیرا بدون توجه به نقش عمیق و موثر این گروه در بروز تخلفات ، مبارزه با مفاسد راه به جایی نخواهد برد .

باید مشخص شود چه کاسه هایی زیر نیم کاسه هاست !؟! که برخی یقه سفیدهای مدعی و با پرستیژ ، حاضر می شوند این گونه بی پروا از متخلفین و مفسدینی حمایت کنند که دارای مجموعه ای از پرونده های تخلفاتی و مفاسد هستند .

از استاندار محترم گلستان ، نماینده محترم ولی فقیه در استان ، مجموعه نهادی های امنیتی و نظارتی ، دستگاه قضایی و انتظامی در استان انتظار می رود که با توجه کامل و ورود جدی به مساله مفاسد اقتصادی ، جلوی هر گونه ظلم مضاعف به مردم محروم و زجر کشیده گلستان را بگیرند .

انتهای پیام /

مطالب مرتبط:

پرونده ویژه گندم گلستان

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

کابلی

سلام و تشکر از این مطلبواقعا جای تاسف داره .دیگه داره بوی فساد و کثیف کاری بعضیا استان رو می گیره .

0
0
پاسخ
1397-04-29 15:56
حقیقت

چرا لقمه رو این قدر دور سرتان می پیچانید ؟چرا رک و راست نمی گویید که منظورتان از یقه سفیدها چه کسانی است ؟چرا از جریان فساد و حامیانش می ترسید ؟طبق این متن و شواهد و قرائن موجود این یقه سفیدها افرادی مثل ر.ج ع.ط ا.ص م.ن و ... می توانند باشند.مرد باشید عین کامنت رو منتشر کنید

0
0
پاسخ
1397-04-29 16:01
صمدی

در این استان فقط یک دفتر هست که می تواند برای دیگران تعیین تکلیف کند !

0
0
پاسخ
1397-04-29 16:10
کارشناس

سلامخیلی جرات دارید !سکوت و بی عملی مجموعه های وظیفه مند در مبارزه با مفاسد اقتصادی غیر قابل توجیه است !چرا مبارزه و برخورد بازدارنده با مفاسد و تخلفات صورت نمی گیرد ؟چرا مبارزه با مفاسد اطلاع رسانی نمی شود ؟

0
0
پاسخ
1397-04-29 16:19
کارمند استانداری

به نظر من مفسدین اصلی همین یقه سفیدهای دم کلفتی هستند که گفتید ، بقیه دلال و کاسه لیس هستند !!بدون لابی و حمایت این افراد پرنفوذ ، فساد به شدت کاهش می یابد .برخورد فوری و قاطع با همین یقه سفیدها واجب تر است .

0
0
پاسخ
1397-04-29 16:24

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.