1397-04-27 11:02
1088
0
55296
در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال عنوان شد؛

اتمام حجت دستگاه قضایی گلستان با مدیران سهل انگار / کسانی که دغدغه ی مبارزه با فساد دارند هرجا تخلفی دیدند به دستگاه قضایی اعلام کنند

رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان از مدیران دستگاه های اجرایی خواست: مدیران دستگاه های اجرایی نظارت بر زیرمجموعه خود را جدی بگیرند و هر جا حس کردند نمی توانند با افرادی که سبب ایجاد فساد می شوند برخورد کنند به دستگاه قضایی ارجاع دهند .

به گزارش گلستان ما؛ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان افزود: از دادستان های سراسر استان خواسته ایم در مواردی مانند برداشت بیشتر از مجوز شن و ماسه علاوه بر برخورد با متخلفان ، برای مدیرانی هم که در نظارت بر این بخش کوتاهی کرده اند ، پرونده تخلف تشکیل دهند.

هاشمیان تاکیدکرد: تلاش ما بر پیشگیری و برخورد با تخلف هایی مانند ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی ، منابع طبیعی و کشاورزی در همان بدو امر است و برای تحقق این هدف باید نظارت ها جدی تر شود.

این مقام ارشد قضایی استان در ادامه سخنان خود همچنین گفت: به دادستان های سراسر استان اعلام کرده ایم کسانی را که در فضای مجازی دروغ پردازی می کنند و بذر بی اعتمادی بین مردم و مسئولان می پاشند شناسایی و با آنان برخورد کنند.

هادی هاشمیان افزود: کسانی که دغدغه ی مبارزه با فساد دارند هر کجا تخلفی از مدیران، کارمندان یا دیگران مشاهده کردند به جای شایعه پردازی به دستگاه قضایی اعلام کنند.

هاشمیان با بیان این که سامانه سجام آماده ی دریافت گزارش های مردمی است افزود: افراد با ثبت نام در این سامانه ، بدون این که نام و مشخصات شان مشخص شود می توانند تخلفات را گزارش کنند تا دستگاه قضایی پیگیری کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.