1397-04-25 08:08
815
0
55232
استاندار گلستان:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان در همین دوران مدیریتی به بهره برداری خواهد رسید

استاندار گلستان استان گلستان گفت: بنده مُصِر هستم که مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان طی دوران مدیریتی ام به بهره‌برداری برسد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دفاع پرس، جلسه کارگروه تسریع در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان با حضور استاندار، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری گلستان و سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان، در دفتر استاندار گلستان برگزار شد.

در این جلسه دکتر «سید مناف هاشمی» استاندار و رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان اظهارداشت: بنده مُصِر هستم که مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان طی دوران مدیریتی ام به بهره‌برداری برسد.

وی نیز بر ضرورت ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در راستای تبیین، تدوین، حفظ و اشاعه فرهنگ غنی و ارزشمند جهاد، ایثار، شهادت و دفاع مقدس در بین نسل های کنونی و آینده استان و کشور تاکیدکرد و افزود: ان شاءالله در آینده نزدیک طی جلسه ویژه ای با مدیران ارشد مرتبط در خصوص نحوه مشارکت رده های استانی در این پروژه تصمیم‌ گیری کرده و سهم مشارکت دستگاهها را ابلاغ می‌کنیم.

وی افزود: جای نگرانی در این خصوص نیست؛ ان شاالله با رایزنی‌ها و تعاملات استانی که در دست اقدام داریم، این مرکز فرهنگی دفاع مقدس را به بهره‌برداری خواهیم رساند.

در ابتدای این جلسه سرهنگ مسعود جمشیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گزارشی از روند اجرایی شدن مصوبات جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و اوامر صادره از استاندار در خصوص ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و آخرین وضعیت اجرای این پروژه را ارائه کرده و بر اهتمام جدی همه مسئولین و مدیران ارشد استان در این راستا تاکید کرد و در پایان از همکاری‌ها و تعاملات بی شائبه استاندار محترم و معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در خصوص تسریع در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قدردانی و تشکر کرد.

در پایان تابلوی مزین به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با ضرورت فعالیت در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در دی ماه 1396، به استاندار تقدیم شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.